Ursprungligen postat av Lars M
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stolt, charmig katt
Collapse
X
-
Vilken härlig fysionomi katten har! Perfekt tajmad till ordspråket dessutom.Ursprungligen postat av Lars M Visa inläggSom katten runt het gröt från 1979 får bli lucka nummer 6.
Vilken tur att katten inte är tecknad som gräset, strimmig, med tanke på liemannen.Ursprungligen postat av Lars M Visa inläggUnder lucka nr 7 döljer sig en röd lysande stuga bakom hängbjörk och katt.p-son
Comment
-
Tack själv för intressanta katt-tallrikar, Lars M!Ursprungligen postat av Lars M Visa inläggTack Polsson för vänliga ord!
Kattlucka nr 8 får bli bonadsmålaren Anders Olssons tomte och katt på ett fat från Arabia.
En fundersam tomte, vars skägg jag är avundsjuk på, samt en härligt avslappnad katt.p-son
Comment
-
Med tanke på att tallriken är en mors-dags-tallrik, få vi hoppas att mor inte missuppfattade dekoren - att hon betraktades som en katta.Ursprungligen postat av Lars M Visa inläggLucka nr 9 visar en tysk katta med unge.p-son
Comment
-
Jag instämmer med dig, HasseB, och konstaterar samtidigt att det är tur av vi har Lars M som dag efter dag förser oss med dylika prylar. Kanske kan även du, HasseB, bidraga med en eller annan misse?Ursprungligen postat av HasseB Visa inläggÄlskar kattprylar, de är så mysiga på något sätt!Last edited by Polsson; 2010-12-11, 09:45.p-son
Comment
-
Cat mugs
Ett sådant erbjudande av sådana omissvårdade cats from Sunderland kan ingen, enligt min mening, tacka nej till.Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg"Ensamstående kattmamma från Sunderland iEngland, ca 150 år, med tre ungar önskar fira jul med mysig tomte i Trelleborg."
Även Göteborgs-katter med det omisskännliga budskapet "Var snäll mot djuren", har en given plats bland de andra katterna.Ursprungligen postat av Ulferic Visa inläggNär jag såg Kims kattkopp kom jag på att jag har något liknande. Visserligen bara runt hundra år gammal och från Göteborg. Text på både sidorna om kissen: Var snäll mot djuren.Last edited by Polsson; 2010-12-10, 18:27.p-son
Comment
Comment