Ursprungligen postat av Gideon
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stolt, charmig katt
Collapse
X
-
"V skiter i peppar, v skiter i salt, v skiter ta mej fan i allt"Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggDet nog är ett dassigt förslag, men att ta bort i:na före verben och avsikten, skulle kanske göra det hela något mer effektfullt?
.
Nu får du förklara, Gideon!p-son
Comment
-
Jag varken vet eller kan gissa, men att kattens tillverkare hade kännedom om kattens anatomi tycker jag att klart framgår.Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inläggHallå Pålle,
Katt på hett plåttak, nja, det är brons från 20-talet (gissar jag). Någon som vet eller
vågar gissa? So long...p-son
Comment
-
Jag gissar på goebels, eller att någon tagit efter designen.Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inläggHallå Pålle,
Katt på hett plåttak, nja, det är brons från 20-talet (gissar jag). Någon som vet eller
vågar gissa? So long...
Om man kollar på exempelvis denna så är utformningen på katten jäkligt lika.
Förövrigt ganska bra pris...Pes är mitt google.
Comment
-
Ursprungligen postat av Polsson Visa inläggJag varken vet eller kan gissa, men att kattens tillverkare hade kännedom om kattens anatomi tycker jag att klart framgår.
På tal om skruvar så tycker jag nog att Polsson kunskap om kattens anatomi känns lite skruvat.......
Comment
-
Den bjuder jag på, prylsnubben.Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
På tal om skruvar så tycker jag nog att Polsson kunskap om kattens anatomi känns lite skruvat.......
p-son
Comment
-
Det osar förstås katt, när jag påstår att jag aldrig kunnat det där med verb, adjektiv, substantiv och allt det andra.Ursprungligen postat av simco Visa inlägg"Vi skiter peppar, vi skiter salt, vi skiter ta mej fan allt"
Ska det nog vara.....
Det är onödigt vetande, har jag alltid sagt, och det är sant.
Comment
-
Det är hur lätt som helst, Gideon!Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggDet osar förstås katt, när jag påstår att jag aldrig kunnat det där med verb, adjektiv, substantiv och allt det andra.
Det är onödigt vetande, har jag alltid sagt, och det är sant.
Framför adjektiv kan du alltid sätta ordet skit ex. skitfin, skitförnäm, skitgrön
Efter substantiv kan du alltid sätta ordet djävul ex krukdjävul, cykeldjävul, gubbdjävul
Efter verb kan du alltid sätta som fan ex. springa som fan, drejade som fan, rökte som fan
Hälsningar magistern
p-son
Comment
-
OJ, OJ, OJ - är det match i Thaiboxning för husdjur....?!!!Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggDet ger jag fasen i, käre magister!
Låt mig sätta ihop bokstäver och ord, likt pussel, i fred - annars blir det en...
Comment

Comment