Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stolt, charmig katt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• En spinnande påskparad

Inte bara påskharen utan också ett antal spinnare.........
    Bifogade filer

Comment

• Här kommer mina bidrag
      Bifogade filer

Comment

• Hallå Pålle,
        Kontakt önskas: Puma, ca 100 år från Eskilstuna söker germenskap med likasinnade. Rökfri. Kramgo och kelig. Intressen, ett glas gott vin och ett skrovmål mitt i natten. Svar till: CV Heljestrand, Eskilstuna.
        So long..
        Bifogade filer

Comment

• Christoffer85 medlem nummer 36

Ursprungligen postat av Lars M Visa inlägg
          Inte bara påskharen utan också ett antal spinnare.........
          Det var en härlig påskparad, Lars M!

Ursprungligen postat av christoffer85 Visa inlägg
          Här kommer mina bidrag
          Det var granna, röda katter, christoffer85! Välkommen till kattakademin!

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
          Hallå Pålle,
          Kontakt önskas: Puma, ca 100 år från Eskilstuna söker germenskap med likasinnade. Rökfri. Kramgo och kelig. Intressen, ett glas gott vin och ett skrovmål mitt i natten. Svar till: CV Heljestrand, Eskilstuna.
          So long..
          Kim! Din katt måste vara katt-trådens mest skräckinjagande katt. Jag är övertygad om att när den visar upp det gapet, så dör råttorna av hjärtslag.

Sedan den 28 april 2009, då tråden påbörjades, har vi tillsammans visat åtskilliga katter via 228 svar som lett fram till 8046 visningar. Vi som har gjort det är: 1) polsson, 2) eje5666, 3) TinaSand, 4) surmasen, 5) Kolmårdstrollet, 6) luchur, 7) Agda, 8) Lars M, 9) Lea, 10) Gaspadin, 11) guygil, 12) Lars F, 13) Kecke, 14) Maria, 15) Brodertuck, 16) söffe, 17) umeubbe, 18) curious, 19) Im not batman, 20) Gustav 53, 21) Gideon, 22) Andres, 23) Bengt H, 24) EB, 25) SylwiaK, 26) Gitte, 27) Eaglewomen, 28) Cjf, 29) samlartrollet, 30) BerNils, 31) Skogsmänniskan, 32) prylsnubben, 33) Ulferic, 34) The Ocarinas 35) Staffordshire och 36) vår nya medlem Christoffer85 som hälsas välkommen i gänget.

Helt klart är, att katten är det djur som uppskattas mest av PES:arna!
          Last edited by Polsson; 2010-04-13, 19:23.
          p-son

Comment

• nytillskott

Detta är nytillskottet bland katterna. Stor - 50 cm hög och 7-8 kg tung.
            "Sönderklöst" i päls och "avbitet" öra samt lite skavsår här o där. Men...jag ville ha den. Kanske för att den påminner lite om mig vad "klöst päls o skavsår" beträffar. Livets märken som - om man vill försköna det - kan sägas ha danat karaktären.
            Fast det där med karaktären gäller nog mer för katten än för mig
            Bifogade filer

Comment

• Hallå Pålle,
              Kanintaxen Mini, du vet, hade en hemsk upplevelse efter första trimningen, hon puttades in i en kattbur. Till hennes försvar har inköpt en ny vig pumpa, visserligen född på 20-talet, men blotta anblicken kommer nog göra gästerna glada. CVH, Heljestrand, Eskilstuna. So long...
              Bifogade filer

Comment

• Här kommer min senaste kisse. Bergsten.
                Bifogade filer

Comment

• Äntligen kan man börja hoja igen, vilket härligt klös..........Men det är ju
                  en miss att sopningen av vägarna tar så´n tid, jam.
                  Bifogade filer

Comment

• Kommer man med i kattgänget med dessa två små men långa filurer tro?
                    Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
                      Äntligen kan man börja hoja igen, vilket härligt klös..........Men det är ju
                      en miss att sopningen av vägarna tar så´n tid, jam.
                      Månne har den rara kissen inspirerats av den gamla Esso-reklamen:

Comment

• Så kan det nog vara Curious.....

Comment

• Ursprungligen postat av brattensby Visa inlägg
                          Kommer man med i kattgänget med dessa två små men långa filurer tro?
                          Små, långa, söta och väldigt speciella! Måste absolut ge dig inträde!

Comment

• Ursprungligen postat av BerNils Visa inlägg
                            Små, långa, söta och väldigt speciella! Måste absolut ge dig inträde!
                            Tack för det BerNils! Då återstår att se vad kattmästare Polsson delar ut för nummer

Comment

• brattensby nummer 37

Ursprungligen postat av brattensby Visa inlägg
                              Kommer man med i kattgänget med dessa två små men långa filurer tro?
                              Ursprungligen postat av brattensby Visa inlägg
                              Tack för det BerNils! Då återstår att se vad kattmästare Polsson delar ut för nummer
                              "Kattmästare Polsson" tilldelar härmed brattensby medlemsnummer 37 i Kattakademin. Det är min, ja, alla akademimissarnas, förhoppning att du ska känna dig som en i gänget med klös.
                              Last edited by Polsson; 2010-05-08, 21:07.
                              p-son

Comment

• Min husse heter Musse, husse heter musse-det rimmar ju. Själv heter jag Figaro och är oemotståndlig.......
                                Bifogade filer

Comment

Working...
                                X