Hallå Pålle,
Kontakt önskas: Puma, ca 100 år från Eskilstuna söker germenskap med likasinnade. Rökfri. Kramgo och kelig. Intressen, ett glas gott vin och ett skrovmål mitt i natten. Svar till: CV Heljestrand, Eskilstuna.
So long..
Hallå Pålle,
Kontakt önskas: Puma, ca 100 år från Eskilstuna söker germenskap med likasinnade. Rökfri. Kramgo och kelig. Intressen, ett glas gott vin och ett skrovmål mitt i natten. Svar till: CV Heljestrand, Eskilstuna.
So long..
Kim! Din katt måste vara katt-trådens mest skräckinjagande katt. Jag är övertygad om att när den visar upp det gapet, så dör råttorna av hjärtslag.
Sedan den 28 april 2009, då tråden påbörjades, har vi tillsammans visat åtskilliga katter via 228 svar som lett fram till 8046 visningar. Vi som har gjort det är: 1) polsson, 2) eje5666, 3) TinaSand, 4) surmasen, 5) Kolmårdstrollet, 6) luchur, 7) Agda, 8) Lars M, 9) Lea, 10) Gaspadin, 11) guygil, 12) Lars F, 13) Kecke, 14) Maria, 15) Brodertuck, 16) söffe, 17) umeubbe, 18) curious, 19) Im not batman, 20) Gustav 53, 21) Gideon, 22) Andres, 23) Bengt H, 24) EB, 25) SylwiaK, 26) Gitte, 27) Eaglewomen, 28) Cjf, 29) samlartrollet, 30) BerNils, 31) Skogsmänniskan, 32) prylsnubben, 33) Ulferic, 34) The Ocarinas 35) Staffordshire och 36) vår nya medlem Christoffer85 som hälsas välkommen i gänget.
Helt klart är, att katten är det djur som uppskattas mest av PES:arna!
Detta är nytillskottet bland katterna. Stor - 50 cm hög och 7-8 kg tung.
"Sönderklöst" i päls och "avbitet" öra samt lite skavsår här o där. Men...jag ville ha den. Kanske för att den påminner lite om mig vad "klöst päls o skavsår" beträffar. Livets märken som - om man vill försköna det - kan sägas ha danat karaktären.
Fast det där med karaktären gäller nog mer för katten än för mig
Hallå Pålle,
Kanintaxen Mini, du vet, hade en hemsk upplevelse efter första trimningen, hon puttades in i en kattbur. Till hennes försvar har inköpt en ny vig pumpa, visserligen född på 20-talet, men blotta anblicken kommer nog göra gästerna glada. CVH, Heljestrand, Eskilstuna. So long...
Tack för det BerNils! Då återstår att se vad kattmästare Polsson delar ut för nummer
"Kattmästare Polsson" tilldelar härmed brattensby medlemsnummer 37 i Kattakademin. Det är min, ja, alla akademimissarnas, förhoppning att du ska känna dig som en i gänget med klös.
Comment