Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hundra hundar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
    Kan Gideons vovve så kan jag också tänkte Ruffs-Ruff
    Många hundar här har glatt mig och denna var precis rätt just nu. En riktig snuttehund (jfr snuttefilt) tycker jag det ser ut som! Skulle gärna känna efter om det känns så också.

Comment

• Ursprungligen postat av BerNils Visa inlägg
      Många hundar här har glatt mig och denna var precis rätt just nu. En riktig snuttehund (jfr snuttefilt) tycker jag det ser ut som! Skulle gärna känna efter om det känns så också.
      Många kramar och en blöt puss från Din vän Ruffs-Ruff

Comment

• Rolf J medlem nummer 31

Ursprungligen postat av Rolf J Visa inlägg
        Bidrar med en loppad vovve, lite oborstad med fläckar av vitt på öronen och rasen tror jag är en Nailseasetter
        Välkommen till "Hundra Hundar". Rolf J! Eftersom du har visat en hund, är du berättigad medlem. Du får medlemsnummer 31. Jag blir lite fundersam över din hund. Är det en "fyllehund", jag menar svansen förefaller vara en flaskhals?
        p-son

Comment

• Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
          Välkommen till "Hundra Hundar". Rolf J! Eftersom du har visat en hund, är du berättigad medlem. Du får medlemsnummer 31. Jag blir lite fundersam över din hund. Är det en "fyllehund", jag menar svansen förefaller vara en flaskhals?
          31:an bugar för medlemskapet!
          Nej tyvärr så är det ingen fyllehund, höjden sittandes är bara 7.5 cm. Kanske för något som luktar gott, men gissar att halsen då skulle vinklats uppåt

Comment

• Hundra Hundar

Årets trotjänare är nog den här jycken, han luktar sig till all mat som finns i närheten även gömd,lämnar aldrig husse i sticket,går lös på gården som tjuren ferdinand, ser ut som en julgran bakifrån då han sitter, ligger och värmer husses fötter då han sitter vid datorn, varnar om det kommer folk och ytterdörren är olåst, väcker husse på morgonen nu är det dags att stiga upp, hör du det stig upp,jag skulle vilja sätta upp honom i hyllan för alltid men han är för stor.
            Och stämplar?? ja de lämnar han bakom sig i snön, riktigt tydliga avtryck.
            Skulle vara kul med en tråd på levande hundar också.
            Bifogade filer

Comment

• NORRLAND nummer 32

Ursprungligen postat av NORRLAND Visa inlägg
              Årets trotjänare är nog den här jycken, han luktar sig till all mat som finns i närheten även gömd,lämnar aldrig husse i sticket,går lös på gården som tjuren ferdinand, ser ut som en julgran bakifrån då han sitter, ligger och värmer husses fötter då han sitter vid datorn, varnar om det kommer folk och ytterdörren är olåst, väcker husse på morgonen nu är det dags att stiga upp, hör du det stig upp,jag skulle vilja sätta upp honom i hyllan för alltid men han är för stor.
              Och stämplar?? ja de lämnar han bakom sig i snön, riktigt tydliga avtryck.
              Skulle vara kul med en tråd på levande hundar också.
              Välkommen till "Hundra Hundar", NORRLAND! Du är medlem nummer 32. HH är en tråd för såväl levande som icke levande hundar vilket du upptäcker om du bläddrar bland sidorna. Eftersom levande hundar har stått modeller för hundformgivarna, är det väl inte mer än rätt att de får dela på tråden.

Att du är en hundälskare av stora mått, framgår mycket klart av din beskrivning av hunden.
              p-son

Comment

• alltid glad när man kommer hem, ger sig inte förränn jag klappat om honom, han pockar verkligen på uppmärksamhet när man bara har varit ut på bron i fem minuter.
                Härlig jycke och husses bästa kompis

Comment

• Hallå Pålle,
                  Får jag presentera senaste tillskottet, stämplad under tassen
                  SV TENN. Vet någon vem formgivaren kan vara? Mini hälsar.
                  So long.
                  Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                    Hallå Pålle,
                    Får jag presentera senaste tillskottet, stämplad under tassen
                    SV TENN. Vet någon vem formgivaren kan vara? Mini hälsar.
                    So long.
                    Hej, Kim!

Har ingen aning om formgivaren, men visst förefaller hunden en aning skruvad.

Sigge hälsar till Mini!
                    Bifogade filer
                    p-son

Comment

• Varandras motpoler...

Dessa två fick min son av en granne som rensat ur ett dödsbo.
                      Några av er känner säkert igen dem.
                      Laddade med magneter så det blir bra snurr på dem när de kommer för nära..
                      Kan det vara 50-60 tal eller ?
                      Bifogade filer

Comment

• Efterlysning

Var finns "Bea" Sjöhemmets Go for It, tik på 2år, ras PON Polski Owczarek Nizinny ca45 cm hög, svart/grå och vit, kort svans, långhårig, men kan vara nerklippt.Har "försvunnit" från fodervärden. Finns kanske i trakterna av Alingsås,Herrljunga, Ljung eller Vårgårda. HITTELÖN. Bifogar 8 veckors valpbild.
                        Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av Kicki Karlsson Visa inlägg
                          Var finns "Bea" Sjöhemmets Go for It, tik på 2år, ras PON Polski Owczarek Nizinny ca45 cm hög, svart/grå och vit, kort svans, långhårig, men kan vara nerklippt.Har "försvunnit" från fodervärden. Finns kanske i trakterna av Alingsås,Herrljunga, Ljung eller Vårgårda. HITTELÖN. Bifogar 8 veckors valpbild.
                          Det är min stora förhoppning att hunden återfinns. Bara tanken av att en av familjens hundar skulle försvinna, känns som en mardröm. Meddela gärna när hunden kommer tillbaka.
                          p-son

Comment

• Jag hoppas att hunden kommer till rätta, att inte veta vad som har hänt är det värsta.
                            I’m a real mean bitch!

Comment

• Hallå Sigge,
                              Medlem nr 29 kan meddela att vi hoppas på tillskott i klubben bussiga hundar efter den här patentaren har anlänt. Husse har en skruv lös påstår matte.
                              Hälsa Pålle. So long...
                              PS. Vem kan ha formgivit skruven? När och var?
                              Bifogade filer

Comment

• I bara mässingen är ju ett understatement i detta fall. Har Du betalt språngavgiften för korkskruven, Kimmen.
                                Ps. Kan inget om den, men tycker om den.

Comment

Working...
                                X