Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hundra hundar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
    "Hallå älskade P-son,
    Du är Pesaniens Caesar, du är så viril och vacker med ditt ovårdade skägg och yvigt hår på bröstet. Jag är naken och står på egna ben, stammar från Norge eller Danmark, vet inte riktigt men märket i häcken säger Mønsterb, vad det det nu betyda? Skit samma.
    Matte påstår att jag påminner om en seriefigur eller kanske en illustration från sagobok.
    Mina ögon är är runda, utan pupiller.
    Jag älskar dig, älskar du mig? Svar till Kimmen"
    Husse påstår att du har blandat ihop honom och mig, Kimmen! En sådan skruvad svansföring har jag svårt att motstå. Att du sedan är naken som Agda, har ju sina fördelar.
    Bifogade filer
    p-son

Comment

• Oh, vilken stilig kille !

Mvh/Penny.

Click image for larger version

Name:	DSC_0001 (4).JPG
Views:	1
Size:	88,8 KB
ID:	514458

Comment

• Ursprungligen postat av umeubbe Visa inlägg
        [COLOR="red"]Oh, vilken stilig kille !

Mvh/Penny.
        Efter att ha sett bilden på en sådan söt och parat tik som du, Penny, gör jag mitt yttersta för att övertyga husse om att vi borde åka på semester till Umeå.

Varma hälsningar/Eddie
        p-son

Comment

• Det var längesedan att tråden uppdaterades och jag förmodar att det inte finns någon brist på hundar!

Här en Borzoi från Hertwig, Katzhütte tillverkad mellan 1941-58 enligt stämpeln (28 cm lång och 18 cm hög.
          Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg
            Det var längesedan att tråden uppdaterades och jag förmodar att det inte finns någon brist på hundar!

Här en Borzoi från Hertwig, Katzhütte tillverkad mellan 1941-58 enligt stämpeln (28 cm lång och 18 cm hög.
            Helt rätt, Kaptenen, nästan 1,5 månad sedan! Borzoi är en ståtlig hund såväl levande som i porslin.
            p-son

Comment

• Tore Borg x 3

Här tre hundar av Tore Borg både med sign T.B. och B-G.
              Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av Lars M Visa inlägg
                Här tre hundar av Tore Borg både med sign T.B. och B-G.
                Näpna små hundar, borghundarna!
                p-son

Comment

• Näpen är knappast denna "kamphund" i målad biskvi!
                  Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg
                    Näpen är knappast denna "kamphund" i målad biskvi!
                    Vilken lömsk blick! Den skulle man inte vilja vara nära trots munkorgen!
                    p-son

Comment

• En riktigt bitsk valp och man undrar hur tillverkaren kom på idéen att den skulle ha munkorg.

Comment

• Ingen munkorg på denna lilla näpna jycke från GDR/DDR. Men det hade kanske de som tillverkade? (9 cm hög)
                        Bifogade filer

Comment

• Ursprungligen postat av Lars M Visa inlägg
                          Ingen munkorg på denna lilla näpna jycke från GDR/DDR. Men det hade kanske de som tillverkade? (9 cm hög)
                          Söt hund, Lars M! Jag skickar frågan vidare till en god vän till mig som tidigare var enrollerad i KPMLr.
                          p-son

Comment

• Så här kan det gå när man inte är tillräckligt uppmärksam på sina hundar
                            Igår föddes 8 små valpar till världen och jag fick agera barnmorska för första gången

Name:	IMG_1880.jpg
Size:	65,1 KB
ID:	519152

Comment

• Ursprungligen postat av luchur Visa inlägg
                              Så här kan det gå när man inte är tillräckligt uppmärksam på sina hundar
                              Igår föddes 8 små valpar till världen och jag fick agera barnmorska för första gången
                              [ATTACH]98891[/ATTACH]
                              Oj då Luchur!
                              Vad trevligt. Jag antar att du får en del att göra framöver.
                              Jag är mest nyfiken på vad det är för ras?
                              Alla nyfödda hundvalpar ser ju nästan lika dana ut.

Man får gratulera!
                              - - - - - - - - - -
                              "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Comment

• Tack Lars

Jo att det blir o göra har jag redan förstått efter 2 dygn med minimal sömn...

Mamman och Pappan har jag tidigare visat här på tråden men lägger in en ny bild.
                                Tyra är Fransk bulldog/Vit herdehund och Balder Fransk bulldog/Dvärg pincher.

Name:	IMG_0184.jpg
Size:	97,0 KB
ID:	519160

Comment

Working...
                                X