Ursprungligen postat av Atena
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hundra hundar
Collapse
X
-
Jag tror att du träffade huvudet på spiken, åtminstone i mitt fall, när du skriver "kanske män mer än kvinnor". Om hanarna mår bättre av att vara kastrerade, har jag ingen aning om. Kommer att tänka på den tiden då "Spelman på taket" spelades världen över. Ledsången "Om jag hade pengar..." ändrades något av eunuckerna i haremet till: "Om vi hade pungar".Last edited by Polsson; 2009-07-15, 21:06.p-son
-
Sigge tackar för det positiva omdömet och hälsar tillsammans med Eddie och Gilbert till Frasse. Eftersom familjens "döda" hundar är uppvisade får Eddie träda in som stand in.Ursprungligen postat av Atena Visa inlägg
glömde skriva att Sigge var det sötaste vi har sett på länge!!p-son
Comment
-
Ursprungligen postat av Atena Visa inläggStilig kille må jag säga!!
Tack för det, men han är inte utställningsbenägen eftersom den ena testikeln
inte har kommit på plats. Å andra sidan är jag inte ledsen över det och troligtvis inte Eddie heller.p-son
Comment
-
Två dussin i hundkojan
De är i samma kaliber, tycker jag. Som synes av rubriken, Gitte, är du nummer 24 i "Hundra-hundar-klubben".Ursprungligen postat av Gitte Visa inlägg...o så kommer det ett par hundar till...det ser väl ut som dom skulle kunna vara modell för borskänkesannonsen =0)
Eddie, familjens dvärgschnauzer, får än en gång vara stand in för frånvaron av ovisade prydnadshundar.p-son
Comment
-
Handikappad hund
Tack för det Gitte!Ursprungligen postat av Gitte Visa inläggDet gör Eddie med den äran =0)
Tycker att den varit tyst för många dagar på hundra hundar och började därför leta i skåp och lådor. Hittade denna trebenta dalmatiner (?). För att kunna fotografera den i normal position, fick han sätta stumpen på en sten.
Kommer att tänka på Karl X Gustav som byggde en mur rakt över södra delen av Öland för att hålla viltet inom skotthåll. Eftersom han var rädd att lokalbefolkningens hundar skulle jaga djuren, och de gjorde de kanske också, bestämde han att alla hundar skulle få ett ben amputerat varvid snabbheten sannolikt reducerades. Om det är sant eller ej, vet jag inte, men en sak vet jag: Jag har läst det någonstans.Last edited by Polsson; 2009-07-21, 20:28.p-son
Comment
-
"Katt bland hermelinerna"
Biskviporslin kan nog stämma. Välkommen i klubben, Koala! Du får medlemsnummer 25.Ursprungligen postat av Koala Visa inläggDen här lilla miniatyrvovven, knappt 3 cm hög. har levt med mig i många år. Tror det är biskviporslin.
Försök inte, hose! Försöker du lura in dig i "Hundra-hundar-klubben" genom att visa en katt? Därmed inte sagt att jag har något emot din katt.Ursprungligen postat av hose Visa inläggHer er min menig om tæppetissere
citat BubbaLast edited by Polsson; 2009-07-26, 12:57.p-son
Comment
-
Nej hun vil ikke forveksles med en hund, men jeg har aldrig før set en kat ligge på den måde - men ofte en hund.Ursprungligen postat av Polsson Visa inläggFörsök inte, hose! Försöker du lura in dig i "Hundra-hundar-klubben" genom att visa en katt? Därmed inte sagt att jag har något emot din katt.
Comment
Om det nu är av bekvämlighetsskäl får stå för någon annan
Comment