Bara så fina, här sitter jag och kan inte se mej mätt, 1452 A se ut som en mindre variant av min blomkruka, 1452 C. 1532 har jag inte sett tidigare, den var en riktig höjdare
Tack för uppskattningen Prylsnubben och Maria. Din kruka, Maria, är finare i dekoren, min är "grötig". Men färgen på din stämmer med den på min. Den brun-oranga är lite häftig, lite mer 1970-tal än 20-tal i färgerna.
Vilken fantastisk uppvisning Rosa!
Jag är helt mållös, en riktig skattkammare! Vilka underbara och ovanliga ting du visar. Jag har suttit och bläddrat fram och tillbaka och kan inte bestämma vilken jag tycker är läckrast. Den snygga trädvasen du startade med, de härliga rinnvaserna eller 70-talsvasen från 20-talet!
Väldigt många balkongräcken har du också, vilket är spännande då de skiljer sig åt i utförandet och med andra ord borde vara utförda av olika personer.
Det har inte blivit av att visa dem förut (utom ett par stycken), eftersom jag inte hittat lämplig tråd att lägga dem i. Men tack vare ditt initiativ Simco så blev det av. Tyvärr är några av förmålen i lite sämre skick, så de har stått undanställda.
Hoppas fler lämnar bidrag till tråden. Tingeling, Äjth mfl borde väl ha några stycken
Comment