Jodå jag såg damen fastän jag är kvinna. Såg även Madonnan och barnet under näsan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Järnbrist.
Collapse
X
-
Det vil jeg gøre. Den mangler et par skruer - dem finder jeg nok. Så mangler der en forbindelse mellem aftrækker og slagstift. Jeg prøvede at skrue fingerbøjlen af -så forsvandt forbindelse mellem fjeder og slagstift. Den lykkedes det mig at reetablere.
Svigersønnen er ivrig jæger og god med en skruetrækker - så han skal have lov til at reparere det sidste.
Jeg har fået det råd, at lade den med papirkugler og sortkrudt. Og jeg vil starte der.
Comment
-
Lycka till Hose. Viss personlig skyddutrustning och en förnyad kontakt med försäkringsbolaget vad gäller livförsäkringen anbefalles. Testamentet har du säkert redan klart. Vet inte om livförsäkringen gäller vid plötsligt frånfälle förorsakat av skjut med krut.
Comment
-
Comment
-
Har varit mycket kulor och krut ett tag, Nyss hemkommen från västkusten och ett och annat loppisbesök. Inget skjutjärn men ett järn i alla fall. Det rolig med detta järn är att både sulorna finns med. Pressa med det ena medans det andra värms. Med ett enklet handgrepp snäpper man bort det ena och byter till den andra. Ser att jag glömde sätta på det lilla reglaget som man byter med. Skall försöka tyda all text som står på järnet. Antagligen är det amerikanskt.
Comment
-
Välkommen hem, östsidan har fått smaka på vintern redan,Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggLite järn, ganska rostigt Finns någon liten stämpel Skall försöka tyda den någongång. Hittade den här på en stenmur när jag var barn
DG
kan saxen vara till glas tro, kanske skräddare,
dom var ganska lika dessa klippsaxar.
HirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment

Comment