Kan det vara en kastreringstång?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Allmogegissningar
Collapse
X
-
jo är en gälltångUrsprungligen postat av viol Visa inläggKan det vara en kastreringstång?Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Ursprungligen postat av viol Visa inläggMen vilket namn...Borde väl heta gnälltång då. Vinner jag ett fint pris nu?
Jo du vann första pris
Priset består av ära och berömmelseAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Mycket bra gissat, detta ska enl uppgift vara en grunka till att kränga på hjulämnet på gamla vagnshjul, kan säkert användas till tunnor åxå. Detta är vad jag har hört, men kan inte sätta mitt liv på att det är sant. Dykarn vinner!
Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.
Comment
-
Jag gissar på en kaffekvarn, modell "jag önskade att jag hade en vacker knopp till veven, men jag hade ingen"Ursprungligen postat av Jalle Visa inläggFörbenat rolig tråd!!
Vad gissar ni på nu då
mvh
Jalle
Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.
Comment
-
kunde varit men ... någon kaffekvarn är det inte..Ursprungligen postat av viol Visa inläggJag gissar på en kaffekvarn, modell "jag önskade att jag hade en vacker knopp till veven, men jag hade ingen"
Fler försök
mvh
Jalle
Comment
-
Smörar du inte nu,,,LerUrsprungligen postat av Jalle Visa inläggkunde varit men ... någon kaffekvarn är det inte..
Fler försök
mvh
JalleAtt man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
Comment