Värmer man "kudden" på mojängen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Allmogegissningar
Collapse
X
-
När man snusar på kudden då behövs den inteUrsprungligen postat av Polsson Visa inläggVärmer man "kudden" på mojängen?
Men man kan bli trött av att använda denLast edited by Lars H; 2009-06-24, 10:37.Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
jo det var detUrsprungligen postat av Polsson Visa inläggÄssja! Blandade ihop begreppen. Inbillar mig "att glöda till" är en fingervisning.Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Nej dåUrsprungligen postat av Surmasen Visa inläggÄr det någon form av bälg man trampar fart på?Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
nej dåUrsprungligen postat av Polsson Visa inläggSängvärmare?Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Nej dåUrsprungligen postat av Polsson Visa inläggNågon sorts maskin varvid man sitter på "kudden" och på sådant sätt ger kraft via knäböjande rörelser (upp och ner).Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...
Comment
-
Snälla!!!Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
Något att användas inom tryckeribranschen?p-son
Comment
-
Tack för det, Lars H! Har inte kunnat koncentrera mig på något annat under hela dagen. Hunden har gnällt och ville ut, hustrun behövde min hjälp och blommorna törstade efter vatten. Äntligen kan jag utföra mina vardagliga sysslor!Ursprungligen postat av Lars H Visa inläggDen var tydligen för svår, släpper den nu
En gammal lampa med förstoringsglasp-son
Comment
Comment