Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad tycker du om det ”nya” PES?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Bruce Visa inlägg
    Nu förstår jag inte vad du är ute efter.
    Jag upplever texten "precis en sån antik- & saml" som rumphuggen.

Comment

Texten på nya forumet går inte läsa, man får gissa sig till vad som står,
      stora och små bokstäver blandat, ord som inte går att utläsa.
      Hirvi
      SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Den nya layouten:

är svårläst genom att kontrasterna blir för små.
        är jobbig genom att det är så mycket starkfärgade kanter runtom de olika svaren.
        har onödigt liten stil.

Hur man skall hitta olika inlägg etc vänjer man sig nog vid så småningom men inte det jag påpekat ovan.
        söffe

Comment

Jag har tittat in lite då och då under dagen, det blir bättre för varje gång. Tyckte att textstorleken var för liten från början men det verkar ganska ok nu. Det blir väl mycket mickel och fix för er som jobbar med forumet innan det är fulländat. Tack för att ni kämpar.
          Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
            Blir säkert bra efter en tillvänjningsperiod.
            La in ett nytt ämne med bilder. Tog lite tid med bilderna innan jag hajade hur att göra.
            Bilder och text hamnade lite utanför centrum. Inte bra att behöva flytta text och bild i sidled för att se helheten.
            o jag hajar inte hur man lägger in bilden
            måste jag ha en url adress?

Comment

Var är smiles? Hur hittar jag dagens inlägg, och bilder till inläggen?
              allt som skall klickas på står på Engelska här,
              helt stäld!
              Hirvi
              SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
                Var är smiles? Hur hittar jag dagens inlägg, och bilder till inläggen?
                allt som skall klickas på står på Engelska här,
                helt stäld!
                Hirvi
                Forumet är bara helt tillfälligt på engelska. Vi ska strax växla över till svenska.
                /Admin
                admin@precisensan.com

Comment

Ursprungligen postat av jani Visa inlägg
                  o jag hajar inte hur man lägger in bilden
                  måste jag ha en url adress?
                  För tillfället måste du kika nedanför svarsrutan där det står ”Avancerad” eller ”Go Advanced” och klicka där.
                  /Admin
                  admin@precisensan.com

Comment

Detta var inte kul, känner mig helt uppgiven. Har försökt lägga in bilder ett 10-tal gånger ikväll och bara lyckats en gång. Är detta det nya forumet så får det vara för mig.

Comment

Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
                      Detta var inte kul, känner mig helt uppgiven. Har försökt lägga in bilder ett 10-tal gånger ikväll och bara lyckats en gång. Är detta det nya forumet så får det vara för mig.
                      Skumt det där, jag hade inga problem alls. Undrar om det skiljer sig beroende på webläsare?
                      Får du felmeddelande när du försöker ladda upp bilder?
                      Pes är mitt google.

Comment

Får titt som tätt meddelande om att internet explorer slutat att fungera etc. Det värsta av allt är att jag inte hajar dataspråket överhuvudtaget och då menar jag att jag inte hajar någé.

Comment

Hmm skumt, nu kör jag med google chrome. Extremt mycket snabbare än internet explorer och jag får inga felmeddelanden. Finns att ladda ner gratis. Bara ett litet sido tips

Sen håller jag med dig, det är lite knepigare nu än innan om man inte har datorvana. Men fördelarna jag ser nu är att du kan ladda upp fler än 1 bild direkt och även kasta om dem så som du behagar.
                          Säg till om jag kan hjälpa dig med en guide med bilder eller ngt prylsnubben.
                          Pes är mitt google.

Comment

Admin, kommer det bli möjligt att söka på två bokstäver i framtiden eller till och med en =)

Underhållsmässigt för ämnes administratörerna måste detta bli bättre då det förmodligen skapas mindre nya trådar på redan postade formgivare (så som av mig ex )
                            Pes är mitt google.

Comment

För min del tycker jag att det är för mycket orange överallt.
                              Skona åtminstone texten i forumindex, dagens nytt och ämneskategorierna, och låt den åter bli svart.
                              Som det är nu, är det enbart irriterande för ögonen att läsa, och bokstäverna flyter ihop efter ett tag.
                              Det är inte meningen att upplevelsen att ta del av PES ska kännas som synträning.

Comment

Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
                                För min del tycker jag att det är för mycket orange överallt.
                                Skona åtminstone texten i forumindex, dagens nytt och ämneskategorierna, och låt den åter bli svart.
                                Som det är nu, är det enbart irriterande för ögonen att läsa, och bokstäverna flyter ihop efter ett tag.
                                Det är inte meningen att upplevelsen att ta del av PES ska kännas som synträning.
                                Vi har faktiskt inte ändrat någon text från svart till kulört. Det var så här innan också fast med en annan design.

Kontrasten är nu större och textstorleken ska generellt var ökad med två punkter.
                                /Admin
                                admin@precisensan.com

Comment

Working...
                                X