Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forumet uppdaterat!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
    Fungerar till fullo idag!
    Bra jobbat!
    Tack!
    /Admin
    admin@precisensan.com

Comment

Är det bara jag som blir utloggad stup i minuten. Skrev ett inlägg och blev utloggad direkt efter. Händer säkert samma sak efter detta inlägg.

Comment

Testar en variant.

Comment

Jag vet inte vad som kan vara fel om jag ska vara ärlig.
          Jag har ordnat alla inställningar som ska och kan bli ordnade, och på min sida fungerar allting utmärkt.
          Blir aldrig utloggad (var inloggad i 72 timmar en gång) och inlägg blir lästa när de är lästa.

Under de senaste dagarna har jag sett att det börjar lösa sig för fler och fler, så om ni upplever problem med vissa funktioner i forumet kan ni prova att starta om datorn, ta bort cookies och rensa ert cache-minne.
          (Det finns guider i Windows Hjälp-Avsnitt som berättar om detta.)

Men som sagt, det var 1.5 år av uppdateringar som vi installerade på en gång, och i framtiden kommer det bli lättare, då vi kommer uppgradera successivt med tiden.

Hoppas allt löser sig för er, och ha det bra!
          Webmaster
          Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

Comment

Skrev ett längre svar om konst. Tog mig cirka tjugo minuter. När jag skulle skicka svar stod jag som utloggad varför hela inlägget försvann. Fel på mig eller vad?

Comment

Irriterande att fast man är inloggad och skall skriva ett inlägg så måste man logga in en gång till fast man redan är det???! Är det jag som inte har förstått hur man gör efter att inte ha skrivit här under en period?
              Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Det var dig jag svarade Tingeling. Tyckte själv att mitt svar var mycket läsvärt men nu blev det pannkaka av allt. Läsvärt är väl att ta i men bra var det.

Comment

Jag har också blivit utloggad medans jag skrivit......men jag har bara loggat in igen och min text har funnits kvar så att jag har kunnat posta det.
                  Men något som är mycket irriterande är att (fortfarande) inlägg jag läst är markerade som olästa nästa gång jag kommer till PES.....nu pratar jag om att läsa inlägg utan att vara inloggad alltså. Har förstått att de som bestämmer här verkar tycka att man alltid SKA vara inloggad när man är på PES och är man inte det så är det mitt eget problem om det inte fungerar
                  Jag tror att PES förlorar på en sådan inställning.
                  Kan tillägga att jag gjort de här inställningsmanövrarna som rekomenderats och......jag hade inga sådana här problem innan uppdateringen.....och jag har inte ändrat något i min dator.
                  Det är SKITJOBBIGT att hålla reda på klockslag när jag läst senast......

Comment

Försök igen Ulferic!
                    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Måste be PES om ursäkt.....
                      Provade att i det här Googlefönstret jag har liggade längst upp att i en ruta klicka i "Popup-fönster OK" och så klev jag ur internet o så in igen....HA, alla inlägg markerade som lästa!

Det var alltså nu i mitt fall så som man sa åt mig på "andra sidan", SBS (Skit Bakom Skärmen), men jag är tacksam att ni inte kallade mig för det. Tack, tack.

Comment

Working...
                      X