Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forumet uppdaterat!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
    Jag tror det är en bra nyhet för mig. Jag tar fram en lista på olästa när jag loggar in, som jag sedan sitter och betar av.Vis av historien har det nämligen varit så att jag läser så sakta (länge?) att "olästa" hinner slockna medan jag är inne och betar av dem. De hann alltså slockna mellan att jag loggat in och att jag hunnit läsa dem.
    Med denna funktion är det ingen risk att jag missar dem. Tack!
    Ingen orsak!
    /Admin
    admin@precisensan.com

Comment

Nu, för första gången, har jag blivit utloggad medans jag läser inlägg
      De inlägg jag läst kvarstår också som olästa
      Tycker inte om forumuppdateringen
      Den skapar bara problem.
      Neddatera, tack!
      Gud gjorde några perfekta huvuden,
      resten satte han hår på.

Comment

Viktigt om uppdateringen!

Uppdateringen har gjorts i syfte att göra driften säkrare och att vi i framtiden ska slippa problem och/eller förlust av den samlade information och kunskap som finns i forumet.

Precis som när man gör en större uppdatering eller installation i den egna datorn så uppstår problem med inställningar som behöver justeras över tiden.
        När ett forum som detta uppdateras påverkas inte bara databasen utan även de enskilda användarnas inställningar i vissa fall.

De problem som kan upplevas för tillfället är en kombination av ovana vid nya funktioner samt inställningar som inte "ramlat på plats".

Vi hoppas än en gång att ni ska överseende med den trilskande tekniken och tänka mer på innehållet i forumet.

/ADmin
        /Admin
        admin@precisensan.com

Comment

Tänker och tänker.
          Måste logga in varje gång jag skall göra ett inägg.
          Läst förblir oläst.
          Tveksam till dessa förbättringar.....
          resten satte han hår på.

Comment

Måste tyvärr fortsätta.
            Då jag loggat in efter ett nytt inlägg så blir en del av det som "avmarkerats" som läst ånyo oläst.
            Kan heller inte hitta avataren för "förbannad", men det är jag ändå!
            resten satte han hår på.

Comment

Nu har jag läst ett inlägg av Bollonggreven 7 gånger men programmet säger ändå att det är oläst!
              Loggar ut och går till AP eller till sängs, det ger ungefär samma känsla.
              Lugn och ro, sömn och vila.
              resten satte han hår på.

Comment

Ursprungligen postat av Sladden Visa inlägg
                Nu har jag läst ett inlägg av Bollonggreven 7 gånger men programmet säger ändå att det är oläst!
                Loggar ut och går till AP eller till sängs, det ger ungefär samma känsla.
                Lugn och ro, sömn och vila.
                Du har ett PM.
                /Admin
                admin@precisensan.com

Comment

"Ovana vid nya funktioner"......

Jag har definitivt inget emot nya funktioner om de fungerar.
                  Eftersom det för tillfället (som jag verkligen hoppas bara är tillfälligt) är krångligt och ofunktionellt så avvaktar jag lite.
                  Mitt överseende sträcker sig "till trillskande teknik" som kan åtgärdas, inte till krångligheter i övrigt.

Comment

Jasså....medlemmarna börjar vakna till, då känns det liiiite bättre....att det inte bara var jag som var "dum i huvet".

Comment

Jasså det är gnäll dax. Gnäll, gnäll ,gnäll och åter gnäll!
                      Jag bara sympati gnäller, Gnäll och åter gnäll, får suga vidare på denna karamell.

Comment

Liljerik.
                        Problemen verkar att ha börjat lite olika.
                        Trots det har jag stor förhoppning om att allt löser sig till det bästa.

"Hoppet är det sista som överger människan"

Comment

Nu är jag tillbaka och har bestämt mig för att vi alla borde skramla till en bredbandsanslutning för LS så han ständigt kan vara "online" för att serva oss andra.
                          Fortfarande är läst oläst men jag skall försöka "hia" mig, för 766 skull.
                          resten satte han hår på.

Comment

Undrar om inte en flaskpost ledning också kan lösa problemen för L.S. resp. för oss, tror att det är lite mer i hans stil i stället för bredband.

Comment

Problemen med lästa och olästa inlägg gäller idag endast om jag läser inlägg utan att vara inloggad och det är ju inget problem. Skönt.

Comment

Fungerar till fullo idag!
                                Bra jobbat!
                                resten satte han hår på.

Comment

Working...
                                X