Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pesanien, ett hotat rike?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• ja og så elsker jeg mennesker

Comment

• HALLÅ.
      Det finns en tråd på allmänt med rubriken Hönsgården, startad av påhittige Pålle, som kan vara ett lämpligt forum för fortsatt debatt i ämnet sidospår och debatt om trådar och inlägg. Den här tråden vill leda framåt även om många tycker att det är väldigt bra som det är.
      Men i mitt Pesanien är det högt i tak för visst kan hönor flyga. So long... lets fly again...

Comment

• Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
        HALLÅ.
        Det finns en tråd på allmänt med rubriken Hönsgården, startad av påhittige Pålle, som kan vara ett lämpligt forum för fortsatt debatt i ämnet sidospår och debatt om trådar och inlägg. Den här tråden vill leda framåt även om många tycker att det är väldigt bra som det är.
        Men i mitt Pesanien är det högt i tak för visst kan hönor flyga. So long... lets fly again...
        Om, om inte vore
        kossorna i luften fore..........

Comment

• hose - låt inte ämnestråden spåra ur nu.
          "Du har skrevet 566 indlæg på PES, men kun startet 8 tråde.
          For nu at sammenligne med en tilfældig så har jeg skrevet 1.479 indlæg, men har startet 103 tråde."

Det handlar inte om vara duktig på att starta trådar, och inte heller den tredje aspekten som Du tydligen inte tänkt på - att följa upp och fylla på länge och väl en lång tråd, där flera inlägg i Din statistik försvinner.
          Utan det handlar om att vara med eller hänga på överhuvudtaget - vilket er pointen med PES.

Comment

• Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
            hose - låt inte ämnestråden spåra ur nu.
            For nu at sammenligne med en tilfældig så har jeg skrevet 1.479 indlæg, men har startet 103 tråde."

Det handlar inte om vara duktig på att starta trådar, och inte heller den tredje aspekten som Du tydligen inte tänkt på - att följa upp och fylla på länge och väl en lång tråd, där flera inlägg i Din statistik försvinner.
            Utan det handlar om att vara med eller hänga på överhuvudtaget - vilket er pointen med PES.

Hej!

Precis så är mina tankar om hur PES skall vara.
            Jag delar helt din uppfattning Gideon.

Lars F
            - - - - - - - - - -
            "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Comment

• Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
              hose - låt inte ämnestråden spåra ur nu.

Vältalig och duktig........, det är vår Gideon, det

Comment

• HALLÅ, HALLÅ!!!!
                Nu slutar vi kackla om vem som är tupp i hönsgården och pratar istället om vem som värper flest guldägg inför framtiden. So long...

Comment

• Tuppen gal

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                  HALLÅ.
                  Nej, Pjaten!
                  Hönsgården vill för allt i världen inte beblanda sig med Pesanien och dess eventuella avarter. Varje tråd får själv ta hand om sina problem. Den som ger sig in i leken......

"Allt är inte guld som glimmar"
                  p-son

Comment

• Hallå Pålle,
                    Hoppas du inte blev sur, men det tror jag inte. Man måste få skoja
                    lite här i livet, därmed inget illa sagt om hönsgårdar.
                    Pjaten? Kärt barn tycks få flera namn, det här låter som småskolan.
                    So long...

Comment

• Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                      det här låter som småskolan.
                      .... eller som i sandlådan!

Nu gör jag det 145:e inlägget i flams, trams och flum tråden! Det pratas hönsgård, tuppar, flygande höns och kossor och riket Pesanien!

Jag föredrar att benämna forumet 'precis en sån' för forumet 'precis en sån'! PES i dagligt tal ...

Det känns som vi har pratat i evigheter om ingenting - vad är det egentligen vi diskuterar???

Är det något fel på PES? . Svar: nej

Det är nu en rundgång som inte verkar leda till någonting!
                      Är det någon som har ett konkret förslag så kan vi diskutera detta, om inte så kanske vi kan lägga det hela i en malpåse tills nästa gång diskussionen kommer upp till ytan!

.

Comment

• Vad jag kan utröna av denna diskussion så har det kommit ett förslag som kanske bör diskuteras vidare.
                        Ska man vara medlem på Pes för att kunna se alla bilder och all information?

Comment

• Min slutsats är att Kim tycker PES behöver utvecklas och dragit igång en lång tråd som saknar substans, som det ju gärna blir när behov eller tankar inte delas och där inte finns något problem som behöver lösas.
                          Susiflätans slutsats, Ska man vara medlem på Pes för att kunna se alla bilder och all information? vill jag inte ta del av. PES är ett fritt forum, fritt från reklam, avgifter och delar fritt med sig av kunskap.
                          Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

• Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
                            Min slutsats är att Kim tycker PES behöver utvecklas och dragit igång en lång tråd som saknar substans, som det ju gärna blir när behov eller tankar inte delas och där inte finns något problem som behöver lösas.
                            Susiflätans slutsats, Ska man vara medlem på Pes för att kunna se alla bilder och all information? vill jag inte ta del av. PES är ett fritt forum, fritt från reklam, avgifter och delar fritt med sig av kunskap.
                            Bra skrivet, jag instämmer till fullo.
                            I’m a real mean bitch!

Comment

• Ett förtydligande! Det var inte mitt förslag utan en sammanfattning av ovanstående diskussion.

Comment

• Ursprungligen postat av Susiflätan Visa inlägg
                                Ett förtydligande! Det var inte mitt förslag utan en sammanfattning av ovanstående diskussion.
                                Jag förstod det, har läst hela tråden.
                                Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Working...
                                X