Ursprungligen postat av Zeruel
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
FM Konstglas Ronneby / Marcolin
Collapse
X
-
Hehe, ja ni var bra båda, självklart är det en mus.Ursprungligen postat av alegni Visa inläggMen visst är det väl en gnagare! En mus!
Comment
-
Jättefin!Ursprungligen postat av Cenedese Visa inläggHehe, ja ni var bra båda, självklart är det en mus.
Comment
-
Vad skulle vi göra utan Billy?Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggÄn så länge så får allt plats i (och på) min Billy, även om det är lite trångt.
Jag tror dig! Samma här. Det mesta handlar jag på eBay, samt Tradera. Men visst är det kul när man hittar något på hemmaplan!Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggIdag har jag för första gången på över ett halvår hittat något på loppis : )
(Nej, jag skämtar inte. Jag brukar normalt sett hitta väldigt mycket på internet och väldigt lite på loppisar)
Comment
-
Comment
-
God Jul allihopa.Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggJag hade gärna haft lite snö på bilden, men nu får vi nöja oss med regn istället. God Jul! ; )
[ATTACH]146861[/ATTACH]
Handla sista julklappen nu på morgonen och fick med mig ett loppisfynd hem....
Comment
-
Hej Zeruel!Ursprungligen postat av Zeruel Visa inlägg@Cenedese: Fina guldföremål, personligen så gillar jag ägget bäst. Det ser så symmetriskt och perfekt ut.
Jag har fått hem en liten gran till i storleken större (20cm), samt med grenarna lite mer symmetriskt ordnade jämfört med den mindre. En hel skog med sådana här granar skulle se rätt trevlig ut ; )
[ATTACH]146357[/ATTACH][ATTACH]146356[/ATTACH]
Idag fick jag ett par saker från en äldre släkting.
Ett par av dem tycker du nog om, en 28cm hög gran och ett stort päron.
Comment
-
@alegni: God fortsättning!
@Cenedese: Hur högt är päronet? Mina är ca 14-15cm, är detta större?
Ett guldägg köpte jag äntligen idag på Tradera, det kommer nog hem om nån vecka eller så.
Något äpple har jag inte än, men det dyker nog upp så småningom : )
Det var en rejält avlång gran, är det största storleken?
Comment
-
Hej, päronet är dryga 140mm, så samma.Ursprungligen postat av Zeruel Visa inlägg@alegni: God fortsättning!
@Cenedese: Hur högt är päronet? Mina är ca 14-15cm, är detta större?
Ett guldägg köpte jag äntligen idag på Tradera, det kommer nog hem om nån vecka eller så.
Något äpple har jag inte än, men det dyker nog upp så småningom : )
Det var en rejält avlång gran, är det största storleken?
Bilden lurade nog lite.
Granen ser lite gles ut, haft växtvärk...
Alegni kan nog svara på storlekarna.
Ha det bra
Jonas
Comment
Comment