Hej Alegni!
Tack!
Ja, det är en Handiwork-etikett!
Mvh. Birger!
Tack!
Ja, det är en Handiwork-etikett!Mvh. Birger!
Mycket dekorativt med det blå inslaget som sprider sig ut i klarglaset på ett mycket tilltalande sätt!
Jag drar till med något ... en åsna.
Visst är det en åsna! Denna gång tror jag nog att du haft koll på Ebay för den här kan normalt inte vara lätt att ta! Oavsett, stort grattis Alegni till en riktig gissning! Detta är en åsna signerad M-489.200. i 1968 0ch 1973 års priskurant står den som hare så här är det återigen lite förvirrat med modellnummer. Det som gör att den också ändå sticker ut lite grann vad gäller FM Ronneby's produktion är färgerna. Klarrött, silver och blått. detta har jag aldrig sett förut. Jag kan själv inte säga annat än att den här åsnan är riktigt "skithäftig" Håll till godo!
Visst är det en åsna! Denna gång tror jag nog att du haft koll på Ebay för den här kan normalt inte vara lätt att ta! Oavsett, stort grattis Alegni till en riktig gissning! Detta är en åsna signerad M-489.200. i 1968 0ch 1973 års priskurant står den som hare så här är det återigen lite förvirrat med modellnummer. Det som gör att den också ändå sticker ut lite grann vad gäller FM Ronneby's produktion är färgerna. Klarrött, silver och blått. detta har jag aldrig sett förut. Jag kan själv inte säga annat än att den här åsnan är riktigt "skithäftig"
Jag vet att du har koll och jag förstod nog att du att hade lite koll på denna åsna oavsett. Jag vet ju också att du har koll på Ebay, inte vem som som köper vad men vilka föremål som är till försäljning. Oavsett, du har koll!
Jag känner mig fortfarande som en nybörjare vad gäller FM- Ronneby's produktion men jag måste ändå tillstå att denna åsna är lite utöver det vanliga och jag är bara så glad att ha den i min ägo. Mina barn höll med mig omedelbart. De sa , på ren Dalsländska, Den var "sketfräck"
Comment