Kanske en liten mullig uggla?
Nej, nej, inget djur! Läs ledtråden, jag stavar inte dåligt. Gissa igen!

Ibland lönar det sig att läsa lite ledtrådar. Jag stavar vanligtvis inte så illa! Det är en brevpress med fjädereffekt. Signerad FM-Roneby Sweden M-389 med en fin studio line etikett! Jag tror att Alegni också svarat rätt men att det är en annan signering på hennes. Grattis till Alegni också! Hirvi, jag saknar dina gissningar! Håll till godo.

Ja, ja jag vet ibland blir det kanske lite väl krångligt men det var ändå en hjälp. Gaspadin tog den ju på den ledtråden. Men jag är ändå lite besviken på dig, du brukar ju aldrig vara rädd för att sticka ut hakan. Men Hirvi, jag lovar, det kommer mera!
Men ändå, visst är den vacker!
Ja, ja jag vet ibland blir det kanske lite väl krångligt men det var ändå en hjälp. Gaspadin tog den ju på den ledtråden. Men jag är ändå lite besviken på dig, du brukar ju aldrig vara rädd för att sticka ut hakan. Men Hirvi, jag lovar, det kommer mera!
Men ändå, visst är den vacker!

Ibland tror jag att du har din fackmässiga bakgrund som ett litet hinder när du gissar. Släpp loss din fantasi! Den duger gott!
Du har ju som yrkesman ett fantastiskt öga för vad som egentligen döljer sig i våra ibland, mer eller mindre, illusoriska foton.

Jag gillar ACC Style signeringar. Kan man få se fler bilder på din fina brevpress?
Comment