Ursprungligen postat av Kerisa
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
FM Konstglas Ronneby / Marcolin
Collapse
X
-
Vilken härlig samling med föremål! Tack för titten!Ursprungligen postat av Kerisa Visa inläggÅterkommer med bilder på de saker jag har. Alla är nog inte FM men en del..... Terriern är fortfarande lila trots att det är kväll.
Som avslutning en bild på mina "Skansendjur" av Ture Berglund Inte fy skam de heller.
Har ytterligare en del elefanter men inga bilder just nu.
Fastnar specifikt för 4:e bilden, brevpress med en ljust gyllene regnbågseffekt. Premiär! Den effekten har vi inte sett tidigare i FM-tråden. Jättefin! Nu känner jag ... vill ha!
Jag är fascinerad av dessa! Att dom överlever, inte har brutits av med tiden och blivit små korta stackare! Den här ser lika ståtlig ut som när den skapades!Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggHär är mitt föremål som är i neodymiumglas och ändrar färg. "Klump" heter den.
Fiskelyckan består!Ursprungligen postat av Zeruel Visa inläggNu har jag också fångat in en så där trevlig liten fisk som Cenedese nyligen visade i inlägg nr 3402.
Den får här sällskap av sin gröna... kusin?
För att vara samma modell så är de väldigt olika.
Kusiner behöver inte vara lika, men hade det varit tvillingar så hade det varit en annan femma!
Comment
-
Idag har det flugit in två fåglar. Ett stort tack till Cenedese som visade mig var de gömde sig! Mycket uppskattat!
Först den här lustiga lilla typen : ) 24cm hög.
...och sedan en fasan, den här gången mellanstorleken på 34 cm.
...och sedan förstås en gruppbild på Familjen Fasan där nykomlingen står i mitten:
Last edited by Zeruel; 2014-10-23, 22:59.
Comment
-
Mullvad..kanske..
Mullvad är min gissningUrsprungligen postat av Cenedese Visa inläggVad är detta?
Comment
-
En jättefin ljusstake, ca 12 cm hög.
Comment