Ursprungligen postat av alegni
Visa inlägg
Helt klart en intressant signering, på många sätt.
Riktigt roligt med ett årtal också. Vad jag förstår så måste detta ha varit i slutet av FM-Ronneby tiden, alltså historiskt intressant också av den anledningen. Har du något mer intressant kring just denna signeringen?Mvh Birger!

Köpte en fantastiskt fin fågelfigurin på Ebay, från England. Efter mycket om och men anlände den idag. Full av förväntan öppnar jag paketet och noterar tidigt att den inte var speciellt tätt packad, fågeln ligger mot den ena långsidan. När jag sedan lyfter upp fågeln som förvisso är inslagen i bubbelplast, så hör jag spröda små ljud av glas mot glas. Förstår redan då att det här kan inte vara bra. När jag försiktigt tar bort plasten, börjar det regna glasbitar. Man vill ju bara gråta! Pengar är en sak men att se ett sådant fint arbete, 60-talet, förstört, är ju absolut helt vidrigt. Vill visa er andra vikten av att packa riktigt och ordentligt och att det inte alltid bara är fraktbolagens fel att sakerna går sönder. Jag har varit i kontakt med säljaren och han kommer troligen att ersätta mig fullt ut men jag lider ändå av ett en sån fin pjäs förstördes pga att man inte packat ordentligt. Här kommer några bilder.

Comment