Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är det som händer med Bukowskis???

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av mrmagic Visa inlägg
    Men jag är av denna åsikt Bukowskis har rätt att sätta det pris som de anser vara ok.
    Priser är aldrig de samma eller konstanta. Ibland har de rätt ibland har fel.
    Men de försöker göra en kvalificerad bedömning och det får räcka.

Avgifter & procent på olika ställen hör inte riktigt till samma diskussion.
    Då dessa sätt av så många olika aktörer.
    Man kan inte ta alla russinen ur en kaka och peka att där är det si & där är det så.
    och säga varför är det inte så hos den och den..
    Ursprungligen postat av hankypanky Visa inlägg
    Är absolut ingen expert på området, men håller i princip med.... Det är ju så enkelt att om man inte gillar någons metoder eller att det inte passar ens sätt att köpa/sälja så är det ju bara att hoppa över den aktören. Helt enligt den öppna marknadens principer så blir det bara den som kan erbjuda bäst tjänst för lägst pris som blir kvar. Gillar folk Bukowskij kommer dom fortsätta, slutar folk handla med dom kommer dom försvinna eller ändra sina förhållningsregler.
    Fast priset är inte det som är den stora frågan här, utan att de utannonserar ex en tjeckisk vas som lalique och givetvis sätter priset därefter. Och när sen vänliga personer påtalar att man angett fel inte byter, ja då kan det väl aldrig vara ok?
    Självklart kan Bukowskis göra fel, men det är som sagt inte den stora frågan som jag ser på det.
    Pes är mitt google.

Comment

Working...
    X