Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför syns inte precisensan.com i Tidigare längre?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Varför syns inte precisensan.com i Tidigare längre?

    Jag brukar ofta utnyttja listan Tidigare som man kan få fram i webbläsaren (Internet Explorer 8) för att snabbt hitta tillbaks till olika webbsidor jag besökt. Men sedan några dagar tillbaks registreras besynnerligt nog sidor hos precisensan.com inte längre i den listan.

    Såvitt jag märkt är det bara sidor just här på Precis en sån som upphört att registreras.

    Hur är det för er andra - syns adresserna till alla de Precis en sån-sidor ni besökt i dag och de närmast föregående dagarna i era Tidigare-listor?

  • #2
    Ingen aning om det, för jag brukar inte använda den funktionen.
    Men jag passar på att haka på med en annan fråga, och kanske har det ett samband med Din undran.

    Sen en tid, laddas sidorna om med sökning efter något helt annat än Pes, då jag växlar sidor eller ämne på det här forumet, vilket syns i fältet längst ner till vänster på skärmen.
    Där står alltid samma sak: http:hyundai-solaris.info/vb/sti.php
    Den söker om och om igen för varje gång jag byter och det fenomenet sker bara på den här webbplatsen precisensån.
    Det är störande och oroande.
    Upplever ni samma sak, eller är det bara hos mig?

    Comment


    • #3
      Svar på den 1:a frågan: finns inget här heller under tidigare besökta webplatser.
      Svar på den 2:a frågan: nej det har jag aldrig råkar ut för.
      I’m a real mean bitch!

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
        - - -
        Sen en tid, laddas sidorna om med sökning efter något helt annat än Pes, då jag växlar sidor eller ämne på det här forumet, vilket syns i fältet längst ner till vänster på skärmen.
        Där står alltid samma sak: http:hyundai-solaris.info/vb/sti.php
        Den söker om och om igen för varje gång jag byter och det fenomenet sker bara på den här webbplatsen precisensån.
        Det är störande och oroande.
        Upplever ni samma sak, eller är det bara hos mig?

        Även jag ser samma ibland:
        Bifogade filer

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
          Svar på den 1:a frågan: finns inget här heller under tidigare besökta webplatser.
          - - -
          Tackar för bekräftelsen!

          Några fler?

          Comment


          • #6
            Även jag har det problemet! Skönt att få bekräftat att det inte är min burk som är felet.
            Dessutom måste jag dubbelklicka när jag använder retuknappen

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av Curious Visa inlägg
              Tackar för bekräftelsen!

              Några fler?
              Nej, bara denna adress dyker upp: http://hyundai-solaris.info/vbsti.php

              Comment


              • #8
                Om ni håller markören över en länk, ändrar sej texten då?
                I’m a real mean bitch!

                Comment


                • #9
                  Ursprungligen postat av luchur Visa inlägg
                  Även jag har det problemet! Skönt att få bekräftat att det inte är min burk som är felet.
                  Dessutom måste jag dubbelklicka när jag använder retuknappen
                  Ser inte heller Pes i menyn för webbplatser jag nyligen besökt.

                  Måste också dubbelklicka när jag ska backa tillbaka (det räckte med ett klick förut).

                  Comment


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                    Om ni håller markören över en länk, ändrar sej texten då?
                    Om det kan besvara din fråga: När jag tog skärmdumpen här nedan pekade jag på "Maria".
                    Bifogade filer

                    Comment


                    • #11
                      OK, min statusrad (heter det så?) är tom tills jag håller markören över en länk, då kommer adressen till länken upp, precis som på din skärmdump, och så visar den längst till höger internet 100 procent.
                      I’m a real mean bitch!

                      Comment


                      • #12
                        Detta borde vara Prio 1 för forumets administratörer, som det verkar så är forumets hackat
                        . Om man googlar "hyundai-solaris" eller Sti.php så visar det sig att även andra forum haft problem.

                        Mvh
                        Emil

                        Comment


                        • #13
                          Det är ngt galet med forumet, segar sig, hoppar och far, vet inte vad, men något tok är det!
                          Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                          Comment


                          • #14
                            Ursprungligen postat av Rosa Visa inlägg
                            Måste också dubbelklicka när jag ska backa tillbaka (det räckte med ett klick förut).
                            Detsamma för mig. Irriterande tycker jag. Ibland åker man för långt.
                            DG

                            Comment


                            • #15
                              Ursprungligen postat av Emil Brannstrom Visa inlägg
                              Detta borde vara Prio 1 för forumets administratörer, som det verkar så är forumets hackat
                              . Om man googlar "hyundai-solaris" eller Sti.php så visar det sig att även andra forum haft problem.

                              Mvh
                              Emil

                              Jag har kollat och det verkar som du har rätt. Jag upplever inte problemen i Google chrome.


                              Jag flaggar ämnet!

                              Comment

                              Working...
                              X