Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad tycker du om det ”nya” PES?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av alegni Visa inlägg
    När du loggar in, markerar du rutan "Kom ihåg mig"
    Har för mig att detta ställt till problem tidigare.........
    Är det bara det, det hänger på?
    Har inte använt mig av det.
    Skall prova från och med nu!

Tack för tipset Alegni.

/Lars
    - - - - - - - - - -
    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Comment

• Hur gör jag för att lägga in en "bild" vid mitt nickname??

Comment

• Ursprungligen postat av trollungarna Visa inlägg
        Hur gör jag för att lägga in en "bild" vid mitt nickname??
        Klicka på "Forumåtgärder" i raden med menytexter jag anmärkt på i inlägget http://precisensan.com/antikforum/sh...l=1#post175259

Klicka vidare på "Allmänna inställningar".

Under "Mina inställningar" klicka på "Redigera avatar".

Se gärna även min min tråd Angående egenanpassad avatar

Comment

• Jag tolkar omröstningen som att 43,7% är negativa. 36,96% behöver vänja sig (tveksamma tror jag). 19,57% är positiva.
          Varför ha en omröstning om den inte behandlas demokratiskt?
          Jag tycker inte om den nya layouten, framför allt färgerna och behandlingen av bilderna i sin "lilla ram" där de blir bara delvis semöjliga om man förstorar sidan.
          Ni, forumägare, har tidigare skrivit om att det är viktigt att besökarna är nöjda med forat. Jag tolkar inte omröstningen på det viset. Hur är det med Er?
          "Någon djävla ordning får det vara i ett parti"!
          Blir jag avstängd nu?
          Last edited by Sladden; 2011-03-30, 18:35.
          Gud gjorde några perfekta huvuden,
          resten satte han hår på.

Comment

• Men man kunde göra en ny undersökning under t.ex en vecka från ett datum som man anger en vecka i förväg så att så många som möjligt hinner se den och därmed rösta, det "sulle la ge änna mer likström te hele unnersökninga".

Comment

• Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
              Men man kunde göra en ny undersökning under t.ex en vecka från ett datum som man anger en vecka i förväg så att så många som möjligt hinner se den och därmed rösta, det "sulle la ge änna mer likström te hele unnersökninga".
              Man kan rösta te dödagar. Bättre att agera utifrån 1:a resultatet, tycker jag. Snart är det ingen som kommer ihåg vad som ersatts.
              Gud gjorde några perfekta huvuden,
              resten satte han hår på.

Comment

• Inloggning

Varför måste jag fylla i mina inloggningsuppgifter var gång jag skall gå in på pes? Har fyllt i "kom ihåg mig".

Bege

Comment

• Ursprungligen postat av bege Visa inlägg
                  Varför måste jag fylla i mina inloggningsuppgifter var gång jag skall gå in på pes? Har fyllt i "kom ihåg mig".

Bege

Brukar du rensa bort cookies?
                  Jag testade att köra mitt program Ccleaner som bl.a. rensar bort cookies, och då var jag tvungen att fylla i mina inloggningsuppgifter igen.

Comment

• jag brukar rensa, men det har inte med det att göra . Stängde ner vid 18.00 tiden och gick in nu vid 21.40 och fick då logga in igen trots att jag fyllt i kom ihåg mig. så det måste vara något annat.

Comment

• Hur gör man för att ändra Egenanpassad användartitel? Jag får inte upp den möjligheten när jag går in på Forumåtgärder - Redigera profil.

Comment

• Gå in på redigera profil under "Valfri information - all information kommer att kunna ses av andra forummedlemmar” Egenanpassad användartitel:
                        Din nuvarande användartitel är
                        xxxxxxxx Återställ
                        Det här är den titel som syns under ditt användarnamn i dina inlägg. Bocka i rutan "Återställ" om du vill använda standardtiteln för din användargrupp och det antal inlägg som du postat.
                        I’m a real mean bitch!

Comment

• Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                          Gå in på redigera profil under "Valfri information - all information kommer att kunna ses av andra forummedlemmar” Egenanpassad användartitel:
                          Din nuvarande användartitel är
                          xxxxxxxx Återställ
                          Det här är den titel som syns under ditt användarnamn i dina inlägg. Bocka i rutan "Återställ" om du vill använda standardtiteln för din användargrupp och det antal inlägg som du postat.
                          Nää!! Jag hittar bara Födelsedag, Sekretess och URL för hemsida under Valfri information - all .........

Comment

• Då vet jag inte hur du ska göra, skicka ett PM till Bruce admin@precisensan.com
                            I’m a real mean bitch!

Comment

• Ursprungligen postat av Gnilwob Visa inlägg
                              Nää!! Jag hittar bara Födelsedag, Sekretess och URL för hemsida under Valfri information - all .........
                              Jag tror man ska komma upp i 100 inlägg, först då kan man ändra sin användartitel.

du har nu totalt 99 inlägg

Comment

• Ursprungligen postat av alegni Visa inlägg
                                Jag tror man ska komma upp i 100 inlägg, först då kan man ändra sin användartitel.

du har nu totalt 99 inlägg
                                Det har jag också för mig!

Comment

Working...
                                X