Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Minisamlingar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Alla kom inte med.
    Jag tror att dom smygförökar sej i skåpet.

Comment

Nu förstår jag varför jag sällan ser saltkar på löppisar. Tydligen finns dom redan samlade på ett och samma ställe.
      Kecke hade lite vågade saker i en annan tråd. Tyckte att dessa skulle passa här som en mindre samling. Står normalt spridda på diverse ställen men fick iidag träffas.
      Bifogade filer

Comment

Läckert.
        Den tredje från höger i bakre raden, den med rosa insida, har en ovanligt vacker veckning.

Comment

Tyvärr så har jag bara en av den med rosa insida.
          Ibland tycker jag det är roligt att köpa saker utan att direkt tycka om dom. Figuriner av olka ålder och storlek brukar jag köpa på mig om priset är det rätta. Billigt alltså, Här är en del av dessa. En salig blandning av gammalt och lite nyare. Till mitt försvar vill jag gärna säga att de normalt finns i ett skåp utan insyn. Tycker att man inte skall ta samlandet för allvarligt utan kunna vara lite lekfull ibland. Gäller naturligtvis inte det samlande man brinner för ty där är det blodigt allvar.
          Bifogade filer

Comment

Uppgraderad till tematråd och rubrik ändrad.
            /Admin
            admin@precisensan.com

Comment

Måste visa denna vas vi fått ärva,ser att du sammlar på sådana då kanske du vet lite om denna? De enda jag vet är att den är gammal å sen tycker jag mycket om den.
              Bifogade filer

Comment

Lite miniatyrvaser o skålar.
                Bifogade filer
                I’m a real mean bitch!

Comment

En jätte i minisamlingen

Jag är jätteglad! Har lyckats få tag i den största vasen i serien Spiral av Atterberg. Den är en maffig jätte på 77 cm. Tyvärr är den omgjord till lampa och jag vet inte om jag ska behålla den så eller om jag ska ta bort lampmojängen. Men visst är den häftig!?
                  Bifogade filer

Comment

Snyggt.

Comment

Läckert!!! Behåll den som den är, rätt vad det är, dyker en riktigt upp.
                      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Här kommer min, av sig själv tillblivna, samling av lite keramik. Det var visst lite damm däruppe
                        Bifogade filer

Comment

En liten samling ströare som ligger samlade på ett ställe och inte strödda både här och där. Blir nog inte större.
                          Bifogade filer

Comment

Uhm, men björnen till vänster ser för go ut.

Comment

Björnen är också en liten samlare då han kånkar på två fiskar. Förmodligen nyslagen lax.

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
                                Björnen är också en liten samlare då han kånkar på två fiskar. Förmodligen nyslagen lax.
                                Kan få en närbild.
                                Lägger in min negress-samling om 4 st figurer, visade den för ett par år sedan, men den tål att visas igen. Jag blir full i skratt när jag ser dem
                                Elsi Borelius är skyldig till detta.
                                Bifogade filer

Comment

Working...
                                X