Mitt möblemang har blivit en sillsallad av olika träslag. Nu har jag fått nog. Överväger att lämna in två bord till pulverlackering i en firma som fixar köksluckor.
Någon som testat? Blev det bra och blev det dyrt?
Någon som testat? Blev det bra och blev det dyrt?
Comment