Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dagny Zachrisson
Collapse
X
-
Så fina saker det dykt upp sen man tittade senast. Ripungarna var ju väldigt livfulla tex!
Jag tänkte visa upp det häftigaste jag har av DZ, maneten som syns tidigare i tråden, som jag förärats av min snälle far. Bara idén att göra en brännmanet är ju underbar. Och som ni ser klarar den sin försörjning utmärkt.
Comment
-
riktigt häftigUrsprungligen postat av Skröfsan Visa inläggSå fina saker det dykt upp sen man tittade senast. Ripungarna var ju väldigt livfulla tex!
Jag tänkte visa upp det häftigaste jag har av DZ, maneten som syns tidigare i tråden, som jag förärats av min snälle far. Bara idén att göra en brännmanet är ju underbar. Och som ni ser klarar den sin försörjning utmärkt.
hur stor är maneten
vågar du gå nära maneten
Comment
-
Den är 40 cm från topp till tå, och det är inga problem, jag har svetsarhandskar på mig när jag handskas med den.Ursprungligen postat av jani Visa inläggriktigt häftig
hur stor är maneten
vågar du gå nära maneten
Comment
-
va kul att du hittat till Dagny!Ursprungligen postat av Rosino Visa inläggJag kom in på den här tråden efter att ha köpt en småsöt Dagny-flicka. Oj vad mycket fint hon gjort, speciellt fåglarna är helt underbara! Hoppas jag snavar över nån sådan en dag också
då får du se en riktig skönhet....
Comment
-
Wow.... Det där är i en helt annan klass än den lilla flickan! Mäktig!Ursprungligen postat av jani Visa inläggva kul att du hittat till Dagny!
då får du se en riktig skönhet....
Comment
-
Jag tycker att jag springer på loppisar och auktioner där det borde dyka upp en hel del alster av Dagny, men det är otroligt sällan det verkligen händer. Här är iaf en fågel jag kom över i helgen.
Jag undrar (lite avundsjukt) vilka, till synes outsinliga, källor Jani har att ösa ur. Fantastiska fåglar som visas upp i denna tråden!!!
Comment
Comment