Oj, vilken läcker sak!!!
Ett otroligt plus att locket finns med! Ja, kaffetårarna kommer att flöda....
Två bra kandidater har du redan fått tag på så en trip upp till Norrland är väl inte aktuell.
Hursomhelst gläds jag med den som kommer att få ha denna prakturna hos sig!
Grattis och tack för titten!
Oj, vilken läcker sak!!!
Ett otroligt plus att locket finns med! Ja, kaffetårarna kommer att flöda....
Två bra kandidater har du redan fått tag på så en trip upp till Norrland är väl inte aktuell.
Hursomhelst gläds jag med den som kommer att få ha denna prakturna hos sig!
Grattis och tack för titten!
Jo Jo' jag hade faktiskt dig i tankarna också men det får bli nästa gång jag hittar något som ter sig intressant men också faller utanför mitt egentliga intresseområde. Det blir nog inte i brådrappet vi ses igen så tills dess så...
Ursprungligen postat av på femte våningenVisa inlägg
Tänkte att de här åbäket på 40 cm kanske kunde göra sig som entrébiljett till kaffetåren i det Gideonska residenset. Finns diverse glasyrnagg men månne faller den herrn på läppen än dock?
M.v.h.
Fyy vad läcker och stoor den är! Nästan lika hög som den kinesiska lockurnan här...
Naggat, tja, det är hugget som stucket, och inget att slänga på sophögen direkt.
Förr skulle vi ha kallats "lumpsamlare", men idag heter vi finsmakare.
Oj! Du kommer säkert att bli bjuden på många kafferep nu "P5V". Till mig är du hjärtligt välkommen
Ditt kaffe är säkert godare än mitt, och är den av irländskt snitt, tror jag att P5V bestämt sig redan efter två klunkar och en mintkaka.
Men nåja, rulla ut röda mattan för honom och klipp så mycket Du kan med ögonfransarna. Det är beprövat och oemotståndligt.
Comment