Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rädda keramiken!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ja, rent ut sagt, fy f-n!!!

Comment

En tråd som är både rolig och otrevlig på samma gång. Det där med att få hem keramiskt pussel har jag tyvärr väldigt stor erfarenhet av. Det slutade med att jag helt upphörde med att använda nätauktioner.

Minns några ovanliga Rörstrand tallrikar, ett gipsur och ett par terriner som alla var i kras. Tyvärr var jag alldeles för upprörd för att fotografera den urusla emballeringen. Det borde vara höga straff på sådant. Landsförvisning, minst.

Comment

Det står ju i alla fall "aktas" på kartongen, så lite ambitiöst var det. Personligen tror jag alla paketet "aktas" lika slumpartat. Kanske det t.om finns en och annan sadist inom logistikbranschen.

Comment

Nej du Thirdhand, inget fel på logistiken, dåligt packade av avsändarna, där har du problemet.......

Comment

Ursprungligen postat av Andres Visa inlägg
            Nej du Thirdhand, inget fel på logistiken, dåligt packade av avsändarna, där har du problemet.......
            Jag uttryckte mig med en kraftig underton av sarkasm. Självfallet är det avsändarens fel om varan skickas utan emballage.
            God morgon förresten..

Comment

Working...
            X