Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

There is something fishy going on...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Tack Maria! Känns skönt att kunna lita på honom igen

Comment

Ajdå, jag hade inte fattat att du var misstänksam mot de snälla Dagny och Gunnar.
      Såg en Gunnar någonstans....dyyyyyyyrt

Comment

Jag var nog 95% säker, men fick inte ihop "GN" riktigt.

Angående värdet är det tyvärr så att Gunnar varit i slagsmål Han har ett ärr på sin vänstra fena. Säger att han varit i slagsmål med en gigantisk havsål i sargassohavet, vilket jag nu inte har något skäl att betvivla

Click image for larger version

Name:	Fisk_nagg.jpg
Views:	1
Size:	73,0 KB
ID:	462823

Comment

det var säkert en sån där hal jä*el som bara slingrade sej efteråt
          planerar dom att skaffa mer sällskap i framtiden?
          livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Jodå, dom fick exempelvis syn på Keckes DZ-tavla i den tråden och blev helt betagna. Så om Kecke vill släppa den någon gång så är det bara att höra av sig till Dagny och Gunnar. Tips på andra liknande firrar mottages naturligtvis ockå tacksamt.

Comment

Ursprungligen postat av Mr. Visa inlägg
              Jodå, dom fick exempelvis syn på Keckes DZ-tavla i den tråden och blev helt betagna. Så om Kecke vill släppa den någon gång så är det bara att höra av sig till Dagny och Gunnar. Tips på andra liknande firrar mottages naturligtvis ockå tacksamt.
              Det är tre smååå tavlor, inte en stor.
              Jag meddelar så fort jag tröttnat på dem.

Comment

denna kanske skulle kunna skänka lite klarhet och göra det hela mer genomskinligt,,,
                livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Working...
                X