Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
There is something fishy going on...
Collapse
X
-
-
-
Hm, men du, är du verkligen säker på rasen? Det kanske är kyss-gurami..Ursprungligen postat av Mr. Visa inläggBlåsfisken Dagny var på firmafest i fredags. På lördag morgon fanns en ny bekantskap i bokhyllan. Kvastfeningen Gunnar hade tydligen tagit sig friheten att flytta in. Visst är dom söta tillsammans, men det är lite jobbigt med alla ljud från bokhyllan nätterna igenom
[ATTACH]26727[/ATTACH]
Love is in the air...Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peter S Visa inläggSå otroligt söta dom är! Man kan knappt bärga sig till man får höra trampet av små fötter!

Du är en fena på att skämta, Peter.
Comment
-
Nja, jag hör Gunnar klaga över att han får så mycket gaser i magen när han pussas med Dagny, så nog är hon en blåsfisk alltid. Gunnar själv låter hälsa att han minsann kan kyssas utan att vara en kyss-gurami. Han menar att hans art har haft några generationer på sig att utveckla tekniken
Comment
-
Morgonens första garv! Tack Peter S. Charmiga fiskar Mr!Ursprungligen postat av Peter S Visa inläggSå otroligt söta dom är! Man kan knappt bärga sig till man får höra trampet av små fötter!Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Medger att det var ett riktigt lågvattenmärke...Ursprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inlägg

Du är en fena på att skämta, Peter.
Comment
-
Ursprungligen postat av Peter S Visa inläggMedger att det var ett riktigt lågvattenmärke...
2 st till!!!
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Jag börjar tvivla något avseende sanningshalten i Gunnars alla bravader han berättar om kvällarna. Han har ett jädra munläder den där firren. Idag gjorde jag någonting fult, jag rotade lite i hans plånbok i ett oövervakat ögonblick. Hittade en ID-bricka, men är inte 100% säker på att det står Gunnar på den. Någon som kan hjälpa mig? Behöver jag tvivla på hans ord?
Comment
-
Det verkar som alla bravaderna är sanna, du behöver inte tvivla, det är Gunnar Nylund som är formgivare, du har en fin fisk från Rörstrand, Grattis!!
Comment

$$$
Comment