Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tallrik, går det att säga ålder?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ytterligare ett ansikte att lägga till samlingarna. Grattis till värderingen. Det är väl ganska liten chans att komma med i rutan, sett till rena procentsatsen. Men med så fina grejer, så...

Comment

man får tacka för alla glada tillrop, men det är konstigt hur den där kameran lägger på kilo.......

Till Kallin, jag tänkte ta med dem när jag förhoppningsvis kommer iväg på Värmlands glas och flasksamlarförenings årsmöte. Var inte det någongång i mars? Är det ok att ta med saker på dessa träffar?

Comment

Ursprungligen postat av E.B. Visa inlägg
        man får tacka för alla glada tillrop, men det är konstigt hur den där kameran lägger på kilo.......

Comment

Ursprungligen postat av E.B. Visa inlägg

Till Kallin, jag tänkte ta med dem när jag förhoppningsvis kommer iväg på Värmlands glas och flasksamlarförenings årsmöte. Var inte det någongång i mars? Är det ok att ta med saker på dessa träffar?
          Självklart.
          Det är det roligaste med dessa möten "förevisning av medhavda objekt"
          Det är som att släppa barn lösa i godishyllorna
          Vi kommer att medela här när det är på gång.

Comment

Jag såg nätupplagan av antikrundan först nu!
            Jag måste säga att när man såg bilderna på antikrundan så tyckte jag åldern syntes mycket bättre. På dina bilder såg massan helt färglös ut, och väldigt ren - efter att ha blivit så lurad av fotografierna på "pjätåklockan" måste jag börja undra hur mycket man kan se på digitalbilder? Eller så har jag dåligt öga för att fotografier?
            Grattis till vackra fat i alla fall!

Comment

Working...
            X