Ursprungligen postat av Sladden
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Med svart fot eller svarta inslag
Collapse
X
-
Den va mäktigUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggDen här staken har verkligen svart fot. Ett riktigt blaffigt puntelmärke under foten, som är koniskt ihålig.
Vad tror ni om den
?
Comment
-
Om du menar ett puntelmärke så går det inte att säga något om glasbruk utifrån det. Puntelmärket är en "biprodukt" från tillverkningen.Ursprungligen postat av Fireflites Visa inläggnär det är en såndär stjärna i botten innebär det att det är gullaskruv?Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Nej fler glasbruk har det, bl a Elme.Ursprungligen postat av Fireflites Visa inläggnär det är en såndär stjärna i botten innebär det att det är gullaskruv?knappast meningslöst.
Comment
-
det är ju raggarvaser ser du väl billy mattsvarta det kunde ha varit eldsflammor i stället för blommorUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggFruktansvärt fula vaser, Harley.
Jag har dock en hylla avsedd för fula vaser och där skulle de passa utmärkt. Skall vi säga 40:- för båda?
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment

Comment