Ursprungligen postat av birger
Visa inlägg

På något sätt så har våra högtider ett förunderligt, nästan magiskt sätt att förbrödra eller försystra, vårt gemensamma intresse!
Högtiderna har en förunderlig kraft att lägga det gamla bakom sig och att blicka framåt, jag tycker om den speciella kraften som en familj faktiskt har. Vi som frekvent besöker FM-Tråden är ju en slags familj och när högtiderna infinner sig så håller vi sams och umgås utifrån, i detta fall, det som står oss närmast, nämligen FM-Föremålen. Jag gör återigen ett allmänt upprop! Glad påsk på er alla nya och gamla FM-Vänner och välkomna tillbaka!
Ja, det är lustigt vad mycket ägg, kycklingar och tuppar det kan bli utan en enda höna!
Jag hoppas dock och tror, att en vacker dag ska det nog dyka upp en höna hos mig också!
Glad påsk på dig och ha en härlig helg!
Jag hoppas dock och tror, att en vacker dag ska det nog dyka upp en höna hos mig också!
Jag tittade till lite extra på det stora ägget och tänkte nog att där har nog en katt smugit in bland hermelinerna: Tankarna for till Boda och Monica Backström! Nu är det ju påsk och man får ju blanda och ge av sånt som hör påsken till men du brukar ju vara ganska FM-trogen så nu börjar jag ju undra över ditt ägg. Är det kanske ett FM-ägg ändå?
Lösningen på gåtan emotses i spänd förväntan!

Hon tycker att det borde hon ha kommit ihåg!

Comment