Ursprungligen postat av Cobe
Visa inlägg
Etikett studio line, det finns två varianter, lång eller kort text.
Är det den långa eller den korta texten på din?
Hirvi, kan nog säga några ord om tekniken.
Jag skulle uppskatta fler bilder av denna vackra skapelse, mot neutral (ofärgad) bakgrund, och i skärpa. Kanske du även kan ta några närbilder så vi ser tekniken mer i detalj. Det vore kanon om det är möjligt! Det ser ut att vara samma effekt som vi haft i tråden tidigare i form av brevpress, snigel och vas. Men för att vara riktigt säker på det så behöver vi lite fler bilder.
Den här intressanta effekten har jag sett väldigt lite av, och det gläder mig att se den dyka upp i form av en hjärtformad skål. Vet inte hur vanlig den effekten är, hur mycket man kan hitta här hemma, eller om det mesta gick på export, men hur som helst är det jättekul att den dyker upp här i tråden. Tack för att du visar upp skålen!
Jag skulle också se lite mer bilder av skålen, där man kan se lite mer av de fantastiska färgerna men även djup mm av skålen. Du undrade lite över skålens ålder? Jag skulle tro att den ligger någonstans kring mitten av 80-talet. 
Jag blev lite rörig med årtalet på skålen, mer rätt ska vara slutet av 70-talet in på första hälften av 80-talet!
Comment