Mycket.
Jag sitter här och bara gapar.
Tjusigt.
Hur får du plats?
Innan jag tittar på alla flaskor så måste jag fråga.
VAR har du fönstret med glashyllorna (Hyllorna av glas menar jag .) ?
Bild nr 2, nedersta hyllan, tredje flaskan från höger. En Plunta från Gullaskruv som jag inte har.
Nu har jag ju förståss nästan inget av det du har men jag vill bara visa att jag lärt mej någonting.
VAR har du fönstret med glashyllorna (Hyllorna av glas menar jag .) ?
Bild nr 2, nedersta hyllan, tredje flaskan från höger. En Plunta från Gullaskruv som jag inte har.
Nu har jag ju förståss nästan inget av det du har men jag vill bara visa att jag lärt mej någonting.
Har Du inte sett det. Jag fixade dit hyllorna framför fönstret i friggeboden.
Ett par grova plankbitar med spår i som jag skruvade fast i väggen och sköt in glashyllor i. Du har stått framför hyllan.(skygglappar)
Jaså Du har inte den enkla Gullaskruvspluntan Men Du hade ju den med kungamonogram på
DG
Har Du inte sett det. Jag fixade dit hyllorna framför fönstret i friggeboden.
Ett par grova plankbitar med spår i som jag skruvade fast i väggen och sköt in glashyllor i. Du har stått framför hyllan.(skygglappar)
Jaså Du har inte den enkla Gullaskruvspluntan Men Du hade ju den med kungamonogram på
DG
Jag såg inte skogen för bara träd, eller så var det trångt den gången.
Önskar jag kunde göra likadant men mitt lilla fönster sitter mitt på långväggen så det funkar inte så bra.
Upptäckte nu att jag har den lilla modellen av Gullaskruvspluntan i klarglas.
Inte för att du har frågat mej vad jag tycker men visst tycker jag. Den skulle passa bättre hos mej.
I övrigt så ......gu va flasker o tomme allihop...ska dä va nåt o ha dä?
(Har du nån Brevik? Det har jag)
Äsch den ä ju tom den mä. Din stora flarra alltså.
Comment