Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nödbromsen..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Kimmen: Det är så lätt att missförstå varandra då man endast kommunicerar via en datorskärm. Låt inte en misstolkning ställa till det så illa mellan dig och gamla Pesanier så du flyr PES.
    Kom igen!!
    Last edited by SollanA; 2015-10-28, 08:29.

Comment

Hej

Jag instämmer. Låt oss i fortsättningen också få se dina trevliga
      inlägg och trådar.

Hoppas
      Staffan

Comment

Jag hoppas innerlig att allas vår Kimmen reviderar sina tankar och skyller på att han hade en sämre dag och fortsätter att dela sina kunnanden och tankar med oss alla, Du fattas oss.

/ Urban

Comment

Bätttre fly än illa fäkta...

Ursprungligen postat av SollanA Visa inlägg
          Kimmen: Det är så lätt att missförstå varandra då man endast kommunicerar via en datorskärm. Låt inte en misstolkning ställa till det så illa mellan dig och gamla Pesanier så du flyr PES.
          Kom igen!!
          Hallå Sollan och Staffan.
          Av några skvättar sympati och uppskattning blir man glad i hatten.
          Jag har kommit fram till att Passivt Medlemskap blir de bästa. Jag tänker svara i de trådar jag en gång startat, kommentera och kanske komplettera efter bästa förmåga. Nya initiativ får vänta, det blir oftast kalabalik och missförstånd och egentligen är PES inget debattforum. Så får det bli.
          Ett undantag annonserar jag redan. Adentskalendern, som jag gärna kommenterar och helst i Lasse M;s regi
          Apropå nödbromsar vill jag påminna om världshistoriens kanske främste talare, Cato d.ä, i romerska senaten som avslutade alla inlägg med orden: "Praeterea censeo Carthaginem esse delendam" (för övrigt anser jag att Kartago bör för förstöras).
          Vad han nog menade var att man måste angripa roten av det onda, inte symptomen.

So long,
          Vi hörs på vissatrådar

Comment

Hubudet på spiken...

Ursprungligen postat av umeubbe Visa inlägg
            Jag hoppas innerlig att allas vår Kimmen reviderar sina tankar och skyller på att han hade en sämre dag och fortsätter att dela sina kunnanden och tankar med oss alla, Du fattas oss.

/ Urban
            Hallå där Urban,
            Känner att klimatet börjar bli lite frostigt (vi hade tre minusgrader i morse). Tack, du har så rätt. Jag hade tillbringat hela dagen på Akuten i Uppsala och det var ingen bra dag. Vi är ju bara människor, fast djur
            So long
            Kim

Comment

Det var ett bra beslut. Det finns heller inga lediga platser kvar i "Passiva Medlemmar" klubben..... Så tyvärr - medlemskapet där är nekat.

Comment

Fullt medlemskao och deltagande med hull och hår förväntar vi oss, annars.

Comment

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                  Hallå där Urban,
                  Känner att klimatet börjar bli lite frostigt (vi hade tre minusgrader i morse). Tack, du har så rätt. Jag hade tillbringat hela dagen på Akuten i Uppsala och det var ingen bra dag. Vi är ju bara människor, fast djur
                  So long
                  Kim
                  Imorgon är en annan dag.

Click image for larger version

Name:	imagesQE1SW5IN.jpg
Views:	1
Size:	10,0 KB
ID:	559164

Comment

Säj det med musik....

Ursprungligen postat av SollanA Visa inlägg
                    Det var ett bra beslut. Det finns heller inga lediga platser kvar i "Passiva Medlemmar" klubben..... Så tyvärr - medlemskapet där är nekat.
                    Hallå Sollan,
                    Får jag lov till sista dansen.... so long
                    Kim

PS. Nu lämnar vi ämnet eller frågan om min medverkan. Den hör faktiskt inte hit,

Comment

Working...
                    X