Vill börja med att tacka er för en sansad och intressant diskussion. De är ytterst sällsynt att hitta sansade/intelligenta diskussioner på nätet idag, vilket naturligtvis föder hat och individer som blir hjärntvättade på kuppen. Därför gör det senaste inlägget lite ont när SD-ord som "PK-korridoren" används. Och Kim menar att det svagaste laget är SD. Kan tyvärr meddela att de inte är det svagaste laget längre, så jag tycker att du kan hålla på något annat nu
SD-röster är i princip det enda man hör just nu, så att hela tiden påstå att dessa åsikter tystas ned börjar bli lätt löjeväckande. Jag kan också tycka att vi just nu står i en svår situation där vi behöver anstränga oss ordentligt och där vi tyvärr måste bli strängare i våra bedömningar. Men tänk på hur ni uttrycker er. Hat föder hat. Och om ni skall sparka någonstans...sparka uppåt.
SD-röster är i princip det enda man hör just nu, så att hela tiden påstå att dessa åsikter tystas ned börjar bli lätt löjeväckande. Jag kan också tycka att vi just nu står i en svår situation där vi behöver anstränga oss ordentligt och där vi tyvärr måste bli strängare i våra bedömningar. Men tänk på hur ni uttrycker er. Hat föder hat. Och om ni skall sparka någonstans...sparka uppåt.

.
Comment