Vi har under dagen gjort en liten omdisponering och omstrukturering av forumet. Resultatet är förhoppningsvis att det blivit lite mer överskådligt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Omdisponering
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Personligen tyckte jag inte om utskiljningen av Övrigt. Enligt mitt tycke är det isf bättre att göra som i andra ämnen, en rubrik Övrigt med underkategorier.Last edited by brodertuck; 2007-08-22, 18:05.¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
-
Övrigt ligger kvar på samma plats som tidigare?Ursprungligen postat av brodertuck Visa inläggPersonligen tyckte jag inte om utskiljningen av Övrigt. Enligt mitt tycke är det isf bättre att göra som i andra ämnen, en rubrik Övrigt med underkategorier./Admin
admin@precisensan.com
Comment
-
Uppdelat på "Forum: Antik och design" och "Forum: Övrigt" ( innehållande Loppisar, Lungan och Om PES) har det välan inte varit förr? Om jag nu läser under "Keramik och porslin" och backar ur till huvudmenyn så ser jag inte om det är nya inlägg i exempelvis Lungan. Lägg loppisar, lungan och om PES som underkategorier med rubriken "Övrigt", likadant som i t.ex. "Glas" då syns det om det finns nya inlägg.¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Comment
-
/Admin
admin@precisensan.com
Comment
-
Comment