Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Omdisponering

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Omdisponering

Vi har under dagen gjort en liten omdisponering och omstrukturering av forumet. Resultatet är förhoppningsvis att det blivit lite mer överskådligt.
    /Admin
    admin@precisensan.com

Personligen tyckte jag inte om utskiljningen av Övrigt. Enligt mitt tycke är det isf bättre att göra som i andra ämnen, en rubrik Övrigt med underkategorier.
    Last edited by brodertuck; 2007-08-22, 18:05.
    ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

Ursprungligen postat av brodertuck Visa inlägg
      Personligen tyckte jag inte om utskiljningen av Övrigt. Enligt mitt tycke är det isf bättre att göra som i andra ämnen, en rubrik Övrigt med underkategorier.
      Övrigt ligger kvar på samma plats som tidigare?
      /Admin
      admin@precisensan.com

Comment

Uppdelat på "Forum: Antik och design" och "Forum: Övrigt" ( innehållande Loppisar, Lungan och Om PES) har det välan inte varit förr? Om jag nu läser under "Keramik och porslin" och backar ur till huvudmenyn så ser jag inte om det är nya inlägg i exempelvis Lungan. Lägg loppisar, lungan och om PES som underkategorier med rubriken "Övrigt", likadant som i t.ex. "Glas" då syns det om det finns nya inlägg.
        ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Comment

OK. I see!

Du utgår ifrån

när du besöker sidan.
          Själv utgår jag ifrån indexsidan

Vi har nog alla vår olika vanor. Många vet jag utgår ifrån "Nya inlägg" till exempel.
          /Admin
          admin@precisensan.com

Comment

Exakt så ja. Då har man bra överblick över allt på en gång.

Comment

En smaksak.
              /Admin
              admin@precisensan.com

Comment

Working...
              X