Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya looken?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Håller med Sladden till 99% men vill göra ett tillägg "Kan bl.a. inte tåla orange i kombination med brunt" orange och illgrönt är nästa värre (är uppväxt med tapeter i den färgskalan, jo då dom finns fortfarande kvar i mina föräldrars hus, vet ej hur många gånger jag har anmält mej frivilligt för att tapetsera om).

På min skärm är färgen näst intill "grisrosa" föredrar faktiskt gris al la naturelle framför denna färgkombination, prova att köra mönstret i gråskala eller någon lugn blå färg istället, det blir mycket mer vilsamt för ögat.
    I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
      Håller med Sladden till 99% men vill göra ett tillägg "Kan bl.a. inte tåla orange i kombination med brunt" orange och illgrönt är nästa värre (är uppväxt med tapeter i den färgskalan, jo då dom finns fortfarande kvar i mina föräldrars hus, vet ej hur många gånger jag har anmält mej frivilligt för att tapetsera om).

På min skärm är färgen näst intill "grisrosa" föredrar faktiskt gris al la naturelle framför denna färgkombination, prova att köra mönstret i gråskala eller någon lugn blå färg istället, det blir mycket mer vilsamt för ögat.
      Just det Maria - När man loggar ut hamnar mönstret i grått, det gillar jag bäst!
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
        Just det Maria - När man loggar ut hamnar mönstret i grått, det gillar jag bäst!
        Då blir det ju helt OK!
        I’m a real mean bitch!

Comment

Efter tillägget med rutorna på högerkanten så hoppar forumet för mej.
          Först brett sedan smalt och sedan brett igen.
          Någon som upplever samma sak?

Comment

Milda makaroner. Det ser likadant ut hos mig.

Comment

Vi har(och har tidigare haft) problem med rutorna i högermarginalen. De hoppar och har sig. Vi håller på att leta efter lösning. Förhoppningsvis blir det en fast kollumn i höger eller vänsterkant där vi även kan lägga inloggning och annan information.

/Admin
              /Admin
              admin@precisensan.com

Comment

Tycker att ni ska tona upp kontrasten mer, ser lite urtvättad ut annars. Annars är det ganska lätt att navigera i forumet och det är väl huvudsaken för en som är ny medlem.

Comment

Den här bakgrunden gör ju inte man längtar tillbaka till forumet precis. Varför hade man inte en röstning på olika förslag innan. Den gamla gröna skrivbordsfärgen som fanns på Windows 95 är en vilsam färg. Byt till en enfärgad bakgrund, och tillsätt en webmaster som inte är färgblind!
                  knappast meningslöst.

Comment

Ursprungligen postat av Raoul Karlsson Visa inlägg
                    Byt till en enfärgad bakgrund, och tillsätt en webmaster som inte är färgblind!
                    Det är ju tur att man inte har ömma tår. Eller hur?
                    /Admin
                    admin@precisensan.com

Comment

Jag ser forumet som en möteslokal i vilket jag är gäst. Allt jag företar mig här är gratis och reglerna att följa, för ömsesidigt nytta med nöje, är klara o tydliga. Om hyresvärden vill renovera eller på annat sätt förändra lokalen är det inte upp till mig att kritisera, Att forumvärden frågar efter omdömen är en annan sak.
                      Det är hur som helst inte särskilt meningsfullt att vara plump eller tjurig.
                      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Vad har nu hänt, färgerna hoppar från gällt grisrosa, till mörk orange? Och nu blev sidan plötsligt aprikosfärgad! Betydligt bättre men prova gärna en lite mjukare nyans.
                        Last edited by Maria; 2007-08-08, 22:52.
                        I’m a real mean bitch!

Comment

Att hitta en stil, färg eller design som passar alla lär inte vara möjligt. Men det är ju trist om omgivningen irriterar och gör oss stingsliga.

Sådär.
                          Nu är väggarna i klubbhuset strukna i en mer neutral "tristaprikos" kulör. Lite stillsammare tills vi hittat en ny färgställning.

/Admin
                          /Admin
                          admin@precisensan.com

Comment

Urtråkig om du frågar mig...bruce

Jag tror du ska lyssna på dom som fattar färger. Bakgrunden ska inte vara samma som sidan vi använder. ??

Comment

Ursprungligen postat av BlåbärsPutte Visa inlägg
                              Urtråkig om du frågar mig...bruce

Jag tror du ska lyssna på dom som fattar färger. Bakgrunden ska inte vara samma som sidan vi använder. ??
                              Visst är det trist. Tittar på olika färgkombinationer.
                              /Admin
                              admin@precisensan.com

Comment

Frågan är väl var man vill uppnå med färgen, vill man få folket på ett sjutusans humör så skall man ha illrött, kolla Raul han har redan regerat, vill man i ställer vara neutral så kör med gul.
                                Berätta för pappa Hektor och lösningen kommer som ett brev på posten, jag hade BC i färglära.

Comment

Working...
                                X