Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya looken?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nya looken?

Vad tycker ni om det nya utsendet på forumet.
    Vi håller ju på med lite förändringar, nyheter och justeringar inför 2-årsdagen på onsdag och passar på med en ansiktslyftning. Lite skönhetsmissar är det fortfarande som vi håller på att putsa med.
    En annan anledning till den nya stilen är att forumet formmässigt ska knyta an till hemsidan.
    29
    Jättesnyggt! Jag har likadana tapeter hemma.
    0%
    5
    Sådär! Jag hade gjort det bättre själv.
    0%
    4
    Fult som stryk! Jag får spastiska anfall av att titta på det!
    0%
    16
    Va? En ny look? Jag kommer bara hit för de intressanta artiklarna.
    0%
    4

The poll is expired.

/Admin
    admin@precisensan.com

Jag måste tyvärr hålla med vad Kallin skrev i en annan tråd, bakgrunden är lite för "mycket", och riskerar ta fokus från det verkligt intressanta (dvs. inlägg & bilder)...

Comment

Ursprungligen postat av cjf Visa inlägg
      Jag måste tyvärr hålla med vad Kallin skrev i en annan tråd, bakgrunden är lite för "mycket", och riskerar ta fokus från det verkligt intressanta (dvs. inlägg & bilder)...
      Håller med, man ser bakgrunden för mycket när man tittar i forumet.
      --eller hur det nu va.

Comment

Sa nyss i en annan tråd att bakgrunden inte passar färgmässigt.
        Mycket störande mönster.

Comment

Jag tyckte den var fin
          Tosig i Vaser - [MP Antik & Design]

Comment

Inte bra bakgrund!
            Söklisten försvinner!
            Hirvi
            SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Håller med om att det blir för rörigt, stör inläggen. Men vad är Precis en såld för något nytt?
              Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Ursprungligen postat av cjf Visa inlägg
                Jag tror att man vänjer sig vid bakgrunden. Vi har tonat ner kontrasten för att göra den liiiite diskretare.

Ursprungligen postat av Kecke Visa inlägg
                Sa nyss i en annan tråd att bakgrunden inte passar färgmässigt.
                Mycket störande mönster.
                Färgerna ska koordineras, just nu finns det element som inte passar ihop.

/Admin
                /Admin
                admin@precisensan.com

Comment

Jag har ju redan röstat "spyfärdig" men efter färgjusteringar och nedtoning så kan jag ju faktiskt behålla maten

Skulle föredra en grön färgskala.....men det förändrar väl för mycket

Eller så skulle ni gått från orange mot gult isf rosa....
                  Last edited by Liljerik; 2007-08-07, 07:18.

Comment

Bakgrunden är alldeles för påträngande. Jag tror inte det hjälper att bara "tona ner kontrasten". Jag antar att det är en ansats till att få det hela att se sobert ut men fönstrens orange/ockra överdelar ligger alldeles för nära bakgrundsfärgen. Om man inte vill ändra på bakgrunden så skulle jag välja en helt annan färg på dem.
                    Vad var det för fel på det gamla forumet? Det ligger ingen automatik i att en förändring leder till något bättre.

Comment

Sån här utskjutande "balk" ser inte heller rolig ut.
                      Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av EUA Visa inlägg
                        Sån här utskjutande "balk" ser inte heller rolig ut.
                        Tack för dina synpunkter.
                        Vi känner till problemet med "balken" som uppstår ibland. Vi tittar på lösningar.

Den enklaste lösningen är faktiskt att du gör ditt browser-fönster så stort att texten på menyraden får plats.

/Admin
                        Last edited by Bruce; 2007-08-07, 19:38.
                        /Admin
                        admin@precisensan.com

Comment

Lite väl mycket.
                          En bakgrund tycker jag skall vara lugn och vilsam. Upplever inte att den nya är det.
                          Men det är väl inget stort problem, man vänjer sig nog snart.
                          Kräver dock tillvänjning och det blev inget Wov! när den dök upp första gången, mera undringar om synen behövde kontrolleras.
                          Det kanske har med ålder att göra? Har växt upp med liknande bakgrunder och det har satt djupa spår. Kan bl.a. inte tåla orange i kombination med brunt.
                          Gud gjorde några perfekta huvuden,
                          resten satte han hår på.

Comment

Jag gillar bakgrunden! Blev överraskad när jag kom in och såg den härom dagen men tycker inte att den stör alls!

Comment

Det är inte jag som skrivit värdeutlåtandena, men mitt svar kommer ganska nära det jag tycker. En bakgrund ska vara neutral för att vara effektiv, dvs den ska vara tyst. Den är fortfarande för ljudlig i mina ögon. En färg räcker.

Comment

Working...
                              X