Ursprungligen postat av Sladden
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite mera från Målilla.
Collapse
X
-
Det är "Motorns dag" hela söndagen också!Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggOtroligt vackra bilder Sladden. Missade Målilla i år igen Åker ner till Småland i morron. Jag riktigt känner doften från ångmaskiner. Huva vad vackert
DGGud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Är numera miljövänlig. C3 HDi, miljöbil med partikelfilter!Ursprungligen postat av nisse 8 Visa inläggC 5 kanske?Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Fina bilar är det, jag har inte kommit till skott ännu, sålde faktiskt Golfen i dag så nu har jag bara arbetsbilen kvar en VW Transporter 2.4D och gummans Peugeot 407, så nu måste jag hittan en bra XM eller C5 dieselUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggÄr numera miljövänlig. C3 HDi, miljöbil med partikelfilter!
--eller hur det nu va.
Comment
-
Studebaker var mitt förslag här hemma!Ursprungligen postat av nisse 8 Visa inläggHusvagnsekipaget vad är det för sort????
HirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
-
För liten för en sån tror jag, liknar en gammal Skoda men stämmer inte med kylaremblemet.Ursprungligen postat av Hirvi Visa inläggStudebaker var mitt förslag här hemma!
Hirvi--eller hur det nu va.
Comment
-
Nisse!
Undvik C5 före -03 och XM före -95 så blir allt så bra så.
Om det inte är nödvändigt så skippa C5 Break (kombi), brukar vara problem med den öppningsbara rutan på bakluckan.
XM, efter 95, är nog den mest komfortabla "nybilen" du kan uppleva. Billiga är de också!Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Det var ett M i kylaremblemet, troligtvis en tysk 50talare.Ursprungligen postat av nisse 8 Visa inläggFör liten för en sån tror jag, liknar en gammal Skoda men stämmer inte med kylaremblemet.Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
JajamenUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggDu tog det på reg.nummer, eller hur?
Bra jobbat!
--eller hur det nu va.
Comment
-
Ja ha!Ursprungligen postat av nisse 8 Visa inläggFabrikat: NASH METROPOLITAN
Årsmodell: 1958
nisse fixa fram uppgifter på bilen
Tack för tipsen Sladden.
Där ser man!
hirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
-
Skulle va kul och veta vad det är för husvagn, jag har haft en som hette
KKF7= Karlskoga karosserifabrik nr7 dom tillverkade släpvagnar och satt ett skal på några som prov och sen fick man inreda själv efter tycke och smak men det blev ingen hitt.
Det var en -64Last edited by nisse 8; 2007-08-04, 22:11.--eller hur det nu va.
Comment
Comment