Som sagt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite mera från Målilla.
Collapse
X
-
Åk du bara och gotta dig i den smålänska myllan, Kecke och jag får väl hålla ställning här norröverUrsprungligen postat av LasseC Visa inläggOtroligt vackra bilder Sladden. Missade Målilla i år igen Åker ner till Småland i morron. Jag riktigt känner doften från ångmaskiner. Huva vad vackert
DG
Väldigt fina bilder Sladden.............men inge Cittra???--eller hur det nu va.
Comment
-
Tänk på 8cm (naveln) Lasse!Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggOtroligt vackra bilder Sladden. Missade Målilla i år igen Åker ner till Småland i morron. Jag riktigt känner doften från ångmaskiner. Huva vad vackert
DG
Vi kan byta med en (regalinsax)
HirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
-
Tror Du att jag skall hitta en tillUrsprungligen postat av Hirvi Visa inläggTänk på 8cm (naveln) Lasse!
Vi kan byta med en (regalinsax)
Hirvi
OK jag skall gå en runda igen Det är ju inte den trevligaste platsen att vistas på men jag gör ett försök. Det där med regalinsaxen är frestande
mvh Lasse
Comment
-
Ja jag har bett Kecke att hålla ställningarna, när jag är borta från nätet i nästan en hel månad. Man vet ju aldrig vad Du hittar på.Ursprungligen postat av nisse 8 Visa inläggÅk du bara och gotta dig i den smålänska myllan, Kecke och jag får väl hålla ställning här norröver
Comment
-
Ha det så gott där nere och hälsa från mig............men säg inget till nån att du känner migUrsprungligen postat av LasseC Visa inläggJa jag har bett Kecke att hålla ställningarna, när jag är borta från nätet i nästan en hel månad. Man vet ju aldrig vad Du hittar på.
--eller hur det nu va.
Comment
-
Var rädd om skosulorna Lasse, det är vassa saker under gräset!Ursprungligen postat av LasseC Visa inläggTror Du att jag skall hitta en till
OK jag skall gå en runda igen Det är ju inte den trevligaste platsen att vistas på men jag gör ett försök. Det där med regalinsaxen är frestande
mvh Lasse
Nä, sådan tur blir det nog inte!
Köp en lott, om i fall att!
HirviSVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
-
Inte en cittra så långt ögat såg. Men jag kom ju dit i en förståss.Ursprungligen postat av nisse 8 Visa inlägg
Väldigt fina bilder Sladden.............men inge Cittra???Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
Comment