Den här uppnosiga hunden har bott här i 15 år, faktiskt en av de första loppisfynden på den tiden. Visste inte då inget om material, nationalitet eller vad den skulle användas till, bara att den gjorde mig glad. Kan ni gissa vad man ska ha honom till eller vad han är ifrån? Voff Voff på er!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Adventskalender Lucka 19
Collapse
X
-
Äjth är på rätt väg att den är svensk men pingpongbollar, rökeri, krökeri, höganäs och kinesisk är fel.
Går nu upp några våningar till vinden för att hämta julsakerna, det är några kartonger som ska bäras ner så nu dröjer det ett tag tills jag tittar in igen.Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh
Comment
-
vet ju din förtjusning till uppsala ekeby så jag gissar på det å kanske einar lutherkort eller nån och innehållet kanske nån dyr olja att smörja in sig vid vissa gymnastika övningarbehandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Rörstrand är rätt, nu är funktionen kvar. Det man gör med den här har jag aldrig sett i verkliga livet, bara läst om det.
Ulferic, ingen sparbössa.
Och Harley, det är inga gymnastiska övningar.
Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh
Comment
Comment