Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Adventskalender Lucka 19

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Adventskalender Lucka 19

Den här uppnosiga hunden har bott här i 15 år, faktiskt en av de första loppisfynden på den tiden. Visste inte då inget om material, nationalitet eller vad den skulle användas till, bara att den gjorde mig glad. Kan ni gissa vad man ska ha honom till eller vad han är ifrån? Voff Voff på er!
    Bifogade filer
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Jag tror den är fransk och för parfym. "chien humide"!
    Gud gjorde några perfekta huvuden,
    resten satte han hår på.

Comment

Sladdens gissning är så god som någon men för att skilja oss åt blir svaret England och alkohol som innehåll. Det framgår inte hur stor den är. Skulle platsa här hemma oxå
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Något för stor för parfym, det blir den billiga sorten i sådana fall.(Ö dö tojlett) Han är mellan 15-20 cm hög.

Och inte England eller Frankrike.
        Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Och inte alkohol.

Comment

Sverige. Höganäs!

Comment

Höganäs är nog riktigt. Om det inte har med krökandet att göra så kanske det har med rökandet att skaffa.

Comment

då gissar ja kinesisk och till för att smuggla ping pong bollar i hahahahaha nä ja har inte en aaaaning
                behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Äjth är på rätt väg att den är svensk men pingpongbollar, rökeri, krökeri, höganäs och kinesisk är fel.

Går nu upp några våningar till vinden för att hämta julsakerna, det är några kartonger som ska bäras ner så nu dröjer det ett tag tills jag tittar in igen.

Comment

vet ju din förtjusning till uppsala ekeby så jag gissar på det å kanske einar lutherkort eller nån och innehållet kanske nån dyr olja att smörja in sig vid vissa gymnastika övningar
                    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Då är det nog Rörstrand. Tror jag. Funktionen finns i huvudet på hunden men inte i mitt. Vild gissning: att spara i.

Comment

Jag säger Gustavsberg, för att det inte sagts förut. Varför inte för att förvara hundgodis i...

Comment

Rörstrand är rätt, nu är funktionen kvar. Det man gör med den här har jag aldrig sett i verkliga livet, bara läst om det.

Ulferic, ingen sparbössa.

Och Harley, det är inga gymnastiska övningar.

Comment

Har det med skrivande att göra? sand, bläck..

Comment

Har fått ledigt nu efter mandelmusslebaket i märk väl gamla kopparformar!

Spritbrännare att tända cigarren på.

Comment

Working...
                              X