Till vilken nytta satt ni framför era skärmar och försökte räkna ut höjden på föremålet då rätt svar gavs av Björn redan i första inlägget. Med första inlägg menar jag det inlägg som Björn gjorde efter att jag gjort mitt inlägg så egentligen är Björns inlägg det andra inlägget men jag kallar det för första inlägget fast det rätteligen borde kallas för andra inlägget. De övriga inläggen kan sålunda numreras inlägg två, inlägg tre o.s.v. Sista inlägget bli då inlägg tio som egentligen borde heta inlägg elva om mitt inlägg som jag gjorde före inlägg ett räknas som ett inlägg. Inser plötsligt att det inlägg jag nu skriver också måste räknas som inlägg varför jag måste lägga till även detta inlägg i antalet inlägg som tidigare lagts in som inlägg.
Nu kommer min fru och ber mig sluta inlägget då risken är stor att jag blir inlagd.
Se det så här: Kan man roa någon med så lite en fredagskväll så är ju det toppen Och jag fick ett förlösande skratt nu på morgonen
Tack för att du gjorde min morgon glad
Ju fler alternativa svar, desto fler möjligheter att någon har rätt. Därför kompletterade vi Björns svar så att chansen totalt skulle bli större. I vilket inlägg det var, kan jag inte räkna ut (längre).
Comment