Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Till vilken nytta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Till vilken nytta.

    Till vilken nytta kan man fråga sig. Frågar istället
    hur hög i centimeter räknat är denna onytta.
    Måttet tas från topp till bott.
    Bifogade filer

  • #2
    63 cm ?
    Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

    Comment


    • #3
      76 cm

      Comment


      • #4
        Hmm...72cm

        Comment


        • #5
          65 cm

          Comment


          • #6
            48...

            Comment


            • #7
              45 cm

              Comment


              • #8
                Men snälla, ser ni inte att den är 36 cm.?
                Gud gjorde några perfekta huvuden,
                resten satte han hår på.

                Comment


                • #9
                  Sladden.... inte har väl Ulferik tavlan 20 cm ovanför bakstycket på Kan det vara en ekbuffe ? fram med det nu förgås snart

                  Comment


                  • #10
                    84, mest för att få vara värst
                    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

                    Comment


                    • #11
                      38? (det var för kort det med, så det fick bli en parentes efter).

                      Comment


                      • #12
                        Till vilken nytta satt ni framför era skärmar och försökte räkna ut höjden på föremålet då rätt svar gavs av Björn redan i första inlägget. Med första inlägg menar jag det inlägg som Björn gjorde efter att jag gjort mitt inlägg så egentligen är Björns inlägg det andra inlägget men jag kallar det för första inlägget fast det rätteligen borde kallas för andra inlägget. De övriga inläggen kan sålunda numreras inlägg två, inlägg tre o.s.v. Sista inlägget bli då inlägg tio som egentligen borde heta inlägg elva om mitt inlägg som jag gjorde före inlägg ett räknas som ett inlägg. Inser plötsligt att det inlägg jag nu skriver också måste räknas som inlägg varför jag måste lägga till även detta inlägg i antalet inlägg som tidigare lagts in som inlägg.
                        Nu kommer min fru och ber mig sluta inlägget då risken är stor att jag blir inlagd.
                        Last edited by Ulferic; 2006-11-18, 07:03.

                        Comment


                        • #13
                          Se det så här: Kan man roa någon med så lite en fredagskväll så är ju det toppen Och jag fick ett förlösande skratt nu på morgonen
                          Tack för att du gjorde min morgon glad

                          Comment


                          • #14
                            Ju fler alternativa svar, desto fler möjligheter att någon har rätt. Därför kompletterade vi Björns svar så att chansen totalt skulle bli större. I vilket inlägg det var, kan jag inte räkna ut (längre).

                            Comment

                            Working...
                            X