Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

1000 och 1 Fågel

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Kanske har jag visat min skatfamilj tidigare.
    I sånt fall så blir det här en repris.
    Bifogade filer

Comment

Hallå, Ett litet inägg i kråksången. Visst är det kul med hundar, katter och fåglar, ändå roligare om man fick lärna sig lite mer om vem som gjort vad, när, var hur? Det här är ju en kunskapskanal och inte bara titta in i djurparken. So long...

Comment

Här är tre stora tavlor inte spesielt bra bilder tyvärr .Första syd tavla .nästa är målad på glaset på insidan av glaset och på duken vet inte vad man ska alla den för variant sedan ett tryck. Beklagar dessa dåliga ilder .Den minsta trycke är 80 gånger 55.Mvh
        Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
          Jag håller med dig, Maria! Hur är det med ugglorna på Uggletråden?
          Några ugglor är väl helt OK.
          I’m a real mean bitch!

Comment

Kunde inte låta bli att fota denna som sitter ovanför min dator 34 cm stor.Mvh
            Bifogade filer

Comment

Jättetrevligt initiativ, Maria!
              Och jag blev glad för till denna tråd har jag lite att bidra med. Här kommer några av mina fåglar, varav ett par har "deltagit" tidigare i andra trådar. Men de får komma med även här - i fågeltråden
              PS.Den första bilden (tavla, är konstnären för mig okänd. Lägger in bild på signaturen och kanske någon känner igen den?)
              Bifogade filer
              Last edited by TinaSand; 2010-01-17, 00:35.

Comment

Här är några av våra fåglar
                Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av TinaSand Visa inlägg
                  Jättetrevligt initiativ, Maria!
                  Och jag blev glad för till denna tråd har jag lite att bidra med. Här kommer några av mina fåglar, varav ett par har "deltagit" tidigare i andra trådar. Men de får komma med även här - i fågeltråden
                  PS.Den första bilden (tavla, är konstnären för mig okänd. Lägger in bild på signaturen och kanske någon känner igen den?)
                  Tack TinaSand, det är mening att ALLA ska kunna bidra med något i denna tråden, även dom som oftast bara tittar in och läser lite.
                  I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                    Hallå, vad i fåglarna är det här...? Gillar de här tådarna som skär rakt igenom alla material, från vackert glas, skör kermaik, fina målningar och genom stål och betong, järn och koppar till enkelt snidade bruksföremål. Det är ju trådar som engarerar och aktiverar många och det är väl själva idén med med här forumet. Mitt bidrag är en pippi som lockar och kan nicka. So long...
                    Tänk om den kunde berätta allt den har varit med om under sitt liv..............
                    I’m a real mean bitch!

Comment

Tavlan är gjord av Hilding Linnqvist. Det är sannolikt en reproduktion men en trevlig tavla är det.

Comment

Den övre är T´tillverkad i Munkedal av Herbert Wärme, den nedre är en okänd kottefågel från någon biståndsbutik för mycket länge sedan.
                        Bifogade filer

Comment

Dessa var dom första jag kom på. Pippi på planka och två Björk pippar som jag karvat till själv.

Mvh/Urban

Comment

Inte dåligt slöjdat umeubbe. Dom ser lena och sköna och säkert goa att hålla i.
                            Hittade tre köksfåglar som satt sig på ett luffararbete. Dom hade lite svårt att sitta stilla därför en något suddig bild.
                            Bifogade filer

Comment

En släkting till Keckes skator + en pingvin som står sida vid sida i glasskåpet.
                              Bifogade filer

Comment

Här kommer en fågel med vingbredd ca 45 cm.....
                                .
                                Bifogade filer

Comment

Working...
                                X