Här är alla fåglar välkomna, jag börjar med en som kommer från Murano.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
1000 och 1 Fågel
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Bättre en fågel på PES än...........
Äntligen en ny djurtråd! Bravo, Maria! Bara nu inte muntergökarna på göktråden flyttar hit. Här presenteras en Reimyrefågel.Ursprungligen postat av Maria Visa inläggHär är alla fåglar välkomna, jag börjar med en som kommer från Murano.p-son
Comment
-
Jättefina, jag har några liknade fåglar som min farfar själv täljde till och målade, jag ska se om jag kan hitta dom.Ursprungligen postat av Cobe Visa inläggForsätter väl med några mindere fåglar
Comment
-
Comment
-
-
Muntergökarna för stanna kvar på göktråden, dom har ju en alldeles egen avdelning.Ursprungligen postat av Polsson Visa inläggÄntligen en ny djurtråd! Bravo, Maria! Bara nu inte muntergökarna på göktråden flyttar hit. Här presenteras en Reimyrefågel.
Comment
-
Gökarna får inte välja nytt bo
Jag håller med dig, Maria! Hur är det med ugglorna på Uggletråden?Ursprungligen postat av Maria Visa inläggMuntergökarna för stanna kvar på göktråden, dom har ju en alldeles egen avdelning.p-son
Comment
-
Hallå, vad i fåglarna är det här...? Gillar de här tådarna som skär rakt igenom alla material, från vackert glas, skör kermaik, fina målningar och genom stål och betong, järn och koppar till enkelt snidade bruksföremål. Det är ju trådar som engarerar och aktiverar många och det är väl själva idén med med här forumet. Mitt bidrag är en pippi som lockar och kan nicka. So long...
Comment
Comment