Hej. Detta är ingen värderings- eller artbestämningsfråga, men jag har förstått att det finns många kunniga i detta forum...
Jag har ett superellips-bord i masurbjörkfanér (tror jag). Det börjar bli ganska slitet (används som köksbord) och jag skulle vilja fräscha upp ytan. Det är inga stora jack, men lite kantstött och lite "solkigt". Synd på ett i övrigt så tjusigt bord. Hur kan man göra?
Jag har ett superellips-bord i masurbjörkfanér (tror jag). Det börjar bli ganska slitet (används som köksbord) och jag skulle vilja fräscha upp ytan. Det är inga stora jack, men lite kantstött och lite "solkigt". Synd på ett i övrigt så tjusigt bord. Hur kan man göra?
Comment