Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

karmstol teak danmark?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• karmstol teak danmark?

Hej,

Här kommer ytterligare en fråga till Er alla. Vet någon vem som tillverkat denna fåtölj? I teak och i perfekt skick...klädd i ett tyg från 70-talet skulle jag tro men stommen är nog tidigare....60-tal? Påminner lite om ¨skrindan¨.
    Tack!
    Matz
    Bifogade filer

Det är ofelbart....på alla siter/bloggar/listor dyker de upp.....de sarkastiska typerna som försöker vara roliga med dryga kommentarer. Det är så märkligt det här med internet.....alla tappar fullkomligt respekten för andra och tar sig friheter som inte skulle ske i verkliga livet. Om jag hade mött dig på någon antikhandel mm och ställt samma fråga....hade du då varit lika spydig mot en okänd människa?

Vänlig hälsning
    Matz Ridderström

ps
    Någon annan mindre rolig typ kan väl hjälpa mig istället.
    ds

Comment

Att mitt inlägg fattades fel beror bara på någon sorts oförstånd.
      Vad jag kan påminna mig har jag aldrig sett teak med dessa rundade avslutningar på armstöden, det har över huvud taget inte med 60-talet att göra.
      Givetvis kan jag har fel, undantag finnes nog men varför skall man söka rätta sig efter sådana när dom tydligen är ytterst få.
      För mig är och förblir det en stol som passar in på ålderdomshemmet och jag tror inte det finns någon kunnig som har så mycket att säga emot.

Är du säker på att det är teak?
      Har Ballo.. sett med rundade i teak, eller någon annan?

Man kan också fråga sig varför någon som passar på ålderdomshemmet skulle vara fel? Är det några fördomar mot gamlingar som ligger och pyr hos folket?
      Nu ni får försöka tänka lite längre än näsan räcker, det skulle inte skada.

Ahmid kanske också kunde vässa geniknölanna, är aldrig skadligt.

Comment

Städat!

Har städat tråden från inlägg som inte har med tråden att göra.
        REPEKTERA trådskaparen och håll er till ämnet.
        Har ni andra frågor att ta upp gör det i en NY TRÅD eller PM (privat meddelande) till den det berör.

/Admin
        /Admin
        admin@precisensan.com

Comment

Working...
        X